Her zaman daha iyisi olacağına inancınız var mı?

Sanki insanlar olarak hepimiz her şeyin daha iyisini kazandığımızi gözlemliyorum. Yani en azından bana böyle oluyor. İflas eden iş insanları bile tecrübelerinden yeniden başlayarak her şeyin daha iyisine ulaşabilir. Veya kanser olan birisi bile tedavi olarak eskisinden daha sağlıklı olabilir. Belki önceden sağlığına dikkat etmeyen biri hastalandıktan sonra daha çok dikkat etmeye başlayarak eskisinden daha da sağlıklı olabilir. Şifa bulur yani her şey, iyileşir. Hiç bir şey son değil. Sadece inançlı olmak gerekiyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

Her zaman daha iyisi olacağına inancınız var mı?
Cevapla