Hayalleriniz için umudunuz var mı? Yoksa yitirdiniz mı?

Benim var daha yolun çok başındayım bence. Önümde çok fazla iyi şey var öyle hissediyorum.
Hayalleriniz için umudunuz var mı? Yoksa yitirdiniz mı?
Cevapla