Psikoloji bölümünü okuduktan sonra nasıl oyuncu olabilirim?

Selam herkes, ben Azerbaycanlıyım ve gelen yıl okulu bitirdikden sonra Türkiyeye gelib orada Psikoloji bölümünü okuyacağım. Aslında benim hayalim oyuncu olmakdı ama pek yeteneğim yok. Ailem araştırdı oyuncu olmak için ileri çeken adamının olması lazımmış. Hemde Azerbaycanda oyunculukta iş, para hiç yok. Yani Azerbaycana dönünce işsiz kalırım. Bende psikoloji seçtim ama psikolojiyide seviyorum. Ama oyuncu olmakta istiyorum hiç olmazsa 1-2 defa dizilerde çekilmek çok isterim. Üniversiteyi İstanbul'da okuyacağım. Sizce hem psikolog hem oyuncu olmak için ne yapmalıyım. Tavsiyye verir misiniz :)?

Psikoloji bölümünü okuduktan sonra nasıl oyuncu olabilirim?
Cevapla