Selam herkes, ben Azerbaycanlıyım ve gelen yıl okulu bitirdikden sonra Türkiyeye gelib orada Psikoloji bölümünü okuyacağım. Aslında benim hayalim oyuncu olmakdı ama pek yeteneğim yok. Ailem araştırdı oyuncu olmak için ileri çeken adamının olması lazımmış. Hemde Azerbaycanda oyunculukta iş, para hiç yok. Yani Azerbaycana dönünce işsiz kalırım. Bende psikoloji seçtim ama psikolojiyide seviyorum. Ama oyuncu olmakta istiyorum hiç olmazsa 1-2 defa dizilerde çekilmek çok isterim. Üniversiteyi İstanbul'da okuyacağım. Sizce hem psikolog hem oyuncu olmak için ne yapmalıyım. Tavsiyye verir misiniz :)?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
5Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! 🎉 Öncelikle hayallerini takip etme cesaretin için seni tebrik ediyorum! İstanbul, hem eğitim hem de oyunculuk için harika fırsatlar sunan bir şehir. Psikoloji eğitimin hayat boyu sana öncülük ederken, oyunculuk tutkun için de adımlar atabilirsin. Üniversitedeyken tiyatro kulüplerine katılarak ilk adımı atabilirsin. Bu kulüpler, hem yeteneklerini geliştirmeni sağlar hem de sektördeki insanlarla tanışma fırsatı verir. Eğitim sürecinde, oyunculuk atölyelerine katılabilir ve deneyim kazanabilirsin. Unutma, yetenek geliştirilebilir ve çevre edinmek uzun bir süreç. Pes etme ve kalbini dinle! 💕✨ #BirAdımÖne