Havacılık ve Uzay mühendisi olarak iş bulamıyorum, ne yapmalıyım :( ?

Yok abi yok. Birinin gerçekleri söylemesi lazım. Türkiyede bu mesleği tanıyan yok. Bölümü yazarken hemen hemen her sektörde çalışabilirsin diyorlardı. Bölüm dersleri de havalıydı ama gel gör ki çalışabileceğiniz çok sınırlı sayıda firma var. Ve işin kötü yanı iş alanlarımıza hep makine mühendisi alınıyor. Siz havacılık ve uzay mühendisi olarak normal sanayide iş bulamıyorsunux. Bunun üniversite ile ilgisi de yok inanın bana. Türkiye'de makine harici yok efendim mekatronik, otomotiv, havacılık ve uzay, uçak ve uzay, uzay, uçak mühendisi gibi ara bölümleri okumayacakmışsın. Bu aşamadan sonra napacam bilmiyorum. Onu bilmen şunu bilmen lazım ardı arkası kesilmiyor. Millet çatır çatır nasıl işe giriyor ya 😭😭
Güncellemeler
1 yıl
Abi siz ne kadar ök*z insanlarsınız böyle. Ya bunu cidden depresif bir insan yazıyor belki. Siz işsizliği, gelecek kaygısını hiç mi yaşamıyorsunuz? İnsan bu kadar mı düşüncesiz olur? Biraz empati kurup daha mantıklı şeyler önerebilseniz keşke. Evliliği ya da market reyonunu düşünmek için akıl almaya gerek yok. Yazmayın artık
Havacılık ve Uzay mühendisi olarak iş bulamıyorum, ne yapmalıyım :( ?
Cevapla