Haftanın başında mobbinge uğrayan bütün kadın arkadaşlarımıza birer cümle bırakalım mı?

Hayatın her alanında zorbaya uğrayan biz kadınlar iş hayatında da mobbinge maruz kalıyoruz, ben bunu aştım çok zor oldu ama başardım. "Zor olacak ama başlangıçta..."

Haftanın başında mobbinge uğrayan bütün kadın arkadaşlarımıza birer cümle bırakalım mı?
Cevapla