Çalışırken kendinizi daha mı iyi hissediyorsunuz?

Ben çalışırken strese çok girerdim ama o işi neden yaptığımı düşünmeyerek, sadece işe odaklanarak daha mutlu hissettiğimi gördüm sanki. İşi tamamlayabilmenin de verdiği o zevk var. Siz de nasıl?

Çalışırken kendinizi daha mı iyi hissediyorsunuz?
Cevapla