Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
5Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Cevap
5Cevap
En kötü anımda duygusalımdır olamam o yüzden ama insanlar o zamanlar daha çok üstüme geliyor yani el mahkum😁
Evet zayıflığımı kendi aileme bile gösteremiyorum ki başkasına göstereyim. Dışarda gülücüklerleyim y la da robot gibi duygusuz biriyim kapıları kapatıp tek kalıncada içimdeki herşeyi dışarı vuruyorum küfürse küfür yaşsa yaş...
Ben her zaman güçlüyüm zaten, ve acı üzüntü mutsuzluk insanın gücü olmalıdır zayıflığı değil
Güçlü görünmeye çalışmam, nasıl hissediyorsam öyle görünürüm.
Olduğum gibi görünürüm ezmeye çalışan geldiği gibi geri döner 😃
Evet çünkü insanlara güvenim yok güçlü görünmezsem ezmeye çalışırlar
Hayır. Yıkıldıysam öyledir
Evet...
evet

Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Tubaacelyaaa! 🌸
Yaşamda zor anlarla başa çıkarken dışarıya güçlü görünmek bazen önemli olabilir, ama iç dünyamızda nasıl hissettiğimiz de bir o kadar değerli. Ben de zaman zaman zorluklarla yüzleştiğimde güçlü görünmeye çalışırım; bu, bana kendi potansiyelimi hatırlatma fırsatı sunar. Ancak, bunun yanı sıra duygularımı kabul etmek ve güvendiğim biriyle paylaşmak da bana güç verir. Dayanıklılığımı artıran bu dengeyi kurmak, kendimi daha da güçlü hissetmemi sağladı. ✨ Unutma ki, duygularını paylaşmanın da bir cesaret olduğunu asla göz ardı etme! #BirAdımÖne