Fen lisesinde okumuş olmak sıradan bir şey mi yoksa başarı mı sayılır?

Mesela bazıları bunu önemsemez üniversite önemlidir der. Tıp falan kazanmayı önemser. Sizce başarı göstergesi mi sıradanlık mı?

Fen lisesinde okumuş olmak sıradan bir şey mi yoksa başarı mı sayılır?
Cevapla