Bence idam cezası olmalı kesinlikle. Bu gidişle iğrenç sapıklar, psikopatlar durmayacak. Çok ağır cezalar lazım.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılcezalar caydırıcı değil, hiçbir suçta caydırıcı değil bu ndenle suçlar artıyor suçlular artıyor cezaevleri dolu, caydırıcılığı olacak şekilde cezalar düzenlenmeli , idam gelmeli mesela... vs
12 Yorumla- 1 yıl
Aynenn 😔
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılİdam adama ödül olur ki bizim ülkede olan garibana olur suç işlerinir gariban birinin üstüne yıkılır anne babanın verdği eğtim önemli çocuk ailesine bir şey anlatırken çekimser olmayacak çocuklara her istediği verilmeyecek
12 Yorumla- 1 yıl
Muhappet hapis cezası versinler o zaman ya da işgence
Cevap sahibi1 yılMühebbet ama nasıl hücrede ömür boyu ya da araştırmalarda kobay
1 yılO potansiyeli taşıyan tipleri sicillerine göre toplamak ve toplumdan soyutlamak. Mesela benzer kişilikte bir çok üye var burada toplanacak cinsel yaşam kategorisinde kfkfk
11 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru ama bir şey yapılmalı artık gün geçtikce sayı daha da artıyor
idam herkese gelmemeli belli suçlara gelmeli eğer aksi olursa kimlere uygulanır az çok tahmin edilebilir birsey bu ayrıca idam düşünülüyor ama e bu suçlular hapse atılsın cezasını çeksin
02 Yorumla- 1 yıl
Bence tecavüz, birini kasten öldürmeye gelmeli tabii ki nefsi-müdafa değilse eğer
- 1 yıl
Nefsi müdafaa değil ama biri eşini aldatmış ve aldatan eşini boşamak işine gelmediği için eşini öldürüyor... bu birinci olay..
İkinci olayda ise kendisini aldatan eşini yatakta başkasıyla basıyor... ve tabancayı çekip vuruyor
Bu ikisi de istemeden olmuş değil
Hiçbiri de nefsi müdafaa değil.
Ama ikisi de aynı derecede suçlu mu?
İkisi aynı derecede kötü insan mı?
Veya tecavüze gelelim...
Birinci olayda adam kızı uzaktan gözüne kestiriyor. Eve giriş çıkış saatlerini gözetliyor. gece eve girerken evde kimsenin olmadığını tespit ediyor ve gizlice sokulup kız eve girerken zorla girip tecavüz ediyor. Bu da tecavüz. İkisi de aynı mı?
Son soru:
İki olaydan birincisi yukarıda dediğim kızı takip edip zorla eve giren ve tecavüz edip bırakan erkek.
İkinci olayda adam aynısını yapıyor ve sonra da öldürüyor.
İkisi de aynı suç ve cezası aynı olabilir mi?
Kadın evine davet ediyor beraber film izliyorlar öpüşüyorlar sonra adam daha ileri gitmek istiyor kadın hayır diyor adam dinlemiyor... tecavüz mü evet... ceza da gerekir mi evet
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Merhaba Vahşikelebek22_! 🙋♀️ Kadın cinayetleri gerçekten kalbimizi derinden yaralayan bir sorun. Hepimizin aklına gelen ilk çözüm önerisi ağır cezalar oluyor ama sorunun köküne inmek daha kalıcı çözümler sağlayabilir. Eğitimle, toplumsal bilinçle ve cinsiyet eşitliğini teşvik eden politikalarla, düşünce yapısını değiştirmek mümkün. Ayrıca hukuki sistemin daha etkili ve adil işlemesi için mücadele etmeliyiz. Birlikte güçlü bir ses olarak değişimi sağlayabiliriz. Dayanışmayla, daha adil bir geleceği hep birlikte inşa edeceğiz. 🌟💪 #BirAdımÖne 💜✨
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
9Cevap
1 yılTaksim meydanında asmak gerekir kısasta hayat vardır gadası
21 Yorumla- 1 yıl
Çok doğruu
Şeriatı ğarra en temizi. Ancak kadın cinayetleri çok fazla göze batırılıyo sadece çokta abartılacak seviyede değil erkek cinayetleriyle kıyaslandığında devede kulak kalıyo. İnsan topluluklarının olduğu yerde suçun önü alınamıyo maalesef.
10 Yorumla
1 yılÖnce sevdiğine sonra kendine sıkan birini idam cezası mı caydıracak :D
13 Yorumla- 1 yıl
Peki ne önerirsin
- 1 yıl
Sanal ilişkiler arttı herkese güvenmeyeceksin insanlar gömülüyor telefon ekranına kimseyi umursamıyor insan önce kendisi tedbirini alacak geçen gün haberlere çıktı kadın temizlik ilanı vermiş hiç tanımadığı bir adamın evine temizliğe gitmiş katledilmiş şimdi bakıcaksın yorumolara klavyesi olan herkes yargıç bizim ülkede kimseye işini öğretmek benim haddim değil
- 1 yıl
Sanaldan kimseye güvenilmemeli çok doğruuu
1 yılcinayeti ceza arttırarak azaltamazsın. hiç kimse kalkıp da "20 sene nedir ki yatar çıkarım" filan demiyor. 20 sene hapis yatmak da 30 sene hapis yatmak da insanın hayatının bitmesi demek zaten
05 Yorumla- 1 yıl
Bencede o yüzden direk idam ettirelim
- 1 yıl
@Kaptanhayaliolanbiri
O da çözüm değil. Amerikada idam var ve cinayet oranı bizim 3 mislimiz.
Bu ülkede nüfusa oranla kadın cinayeti sayısı dünya ortalamasının yarısından az..
@kaptanhayaliolanbiri - 1 yıl
O zaman işgence ettirelim
- 1 yıl
@Kaptanhayaliolanbiri sen yazılanı okumuyor musun?
O dediklerin de eskiden çok daha yaygın idi... suçlulara kırbaç cezası verilirdi peki sıfırlanır mıydı? Hayır...
Kadın cinayetlerinin nüfusa oranında 200 ülke içinde 150. yiz yani azlığı bakımından 200 ülke içinde 50. durumdayız...
1. olana kadar her suçluya işkence mi edeceğiz?
Ayrıca her katil aynı derecede suçlu mu sizce? - 1 yıl
O zaman hepsine farklı derece işgence uygularız herkesin önünde
1 yılidam istiyorsunuz ama iki yalancı şahit veya bir iftira masum adamı ipe götürür
bir çok masum idama mahkum edilir
bana sorarsanız kadınlar silahlandırılmalı04 Yorumla- 1 yıl
Arabistan ülkelerinde bir dönem hırsızlık baya yaygındı. Bunu karşısını hırsızlık yapan insanın kolunu kesmekle aldılar. O günden beridir insanlar dükkanlarını açık koyup gitseler bile hırsızlık yapılmıyor. Tabii kimse kolunu itirmek istemiyor sonuçta.
- 1 yıl
bu caydırıcı bir suç olabilir ama bunu kötü niyetle kullanan da olabilir
dediğim gibi bir insan bir insanı sevmez üzerine bir iftira atar hadi çık işin içinden
kime inanacaklar
imdat yardım edin bu adam bana tecavüz etti beni taciz etti derse bir kadın
kadına mı inanırlar yoksa o adama mı
o adamı sorgusuz sualsiz haşat ederler mahkemede de idam ederler
yani kimin doğru kimin yanlış olduğu bilinmeyen bir durumda idam büyük bir ceza - 1 yıl
Doğru orası da var insan bilmiyor bu tip cinayetlerim önünü nasıl alsın
- 1 yıl
bilemiyorum valla Allah yardımcımız olsun
insanların insan gibi davranmasını insan olduklarının farkına varması ve öğrenmesi gerek
bu mümkün olur mu bilinmez
1 yılidam olsa ne olur olmasa ne olur, sanki su an tck da yazan muebbet hapis cezasini aliyorlar da.
03 Yorumla- 1 yıl
Siz de daha da kötü ya durum. Bizde en azından ömürlük hapis var (Azerbaycanlıyım)
- 1 yıl
sahsi dusuncem dugun ugulanirsa agirlastirilmis muebbet hapis idamdan daha kotu bir cezadir. bir hucrenin icindesin ve orada olecegin kesin, olene kadar oradasin. ( gerci japonyanin olum cezasi daha kotu olabilir olum cezasi aliyorsun fakat ne zaman uygulanacagini bilmiyorsun her gun olabilir) www.amnesty.org/.../
- 1 yıl
Evet bir kaç ay cezanı çekip dışarı salınmamalı bu tip psikopatlar. Ya ruh hastanesine yatırılmalı ya da ömürlük hapis
kadin cinayeti yerine sadece cinayet kelimesini kullansaydin sana hak verecektim lakin senin gibilerin bu cinsiyetci tutumu yuzunden baska masumlar ölüyor
00 YorumlaAileye karşı ilk ceza gelmeli
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılcinayetin cinsiyeti yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılçok mümkün değil belki ama azaltılabilir
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Sizce artan kadın cinayetlerinin yaptırımı nasıl olmalı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer