Sizce artan kadın cinayetlerinin yaptırımı nasıl olmalı?

Bence idam cezası olmalı kesinlikle. Bu gidişle iğrenç sapıklar, psikopatlar durmayacak. Çok ağır cezalar lazım.

Sizce artan kadın cinayetlerinin yaptırımı nasıl olmalı?
Cevapla