Kızlar Bir Adım Öne İnsan 20 yaşında geleceği için plan yapmaya geç mi kalmıştır? (Sayfa 2) Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 45 Yapay Zekaya Sor İnsan 20 yaşında geleceği için plan yapmaya geç mi kalmıştır? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
alkolikatt Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl 30 yaşında okuyan gördüm 20 zamanı zaten knk 0 0 Yorumla
Aylinaydınlı88 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Hayıe, tamda hayatın başındasın daha 0 0 Yorumla
by_kültür Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Bence geç değil. Hatta tam zamanı bile 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
30 yaşında okuyan gördüm 20 zamanı zaten knk
Yok kalmadın ben 22 de başlamıştım plana
Hayır kalmadın merak etme
Hayıe, tamda hayatın başındasın daha
Hayır okumanın yaşi yok
Hayır geç kalmadın
Tam zamanı hiç geç değil
Çok geç kalmıştır Tabii ki
Hayır neden geç olsun
Bence geç değil. Hatta tam zamanı bile
Hiç bir sey icin geç kalmadın
Hayır tam zamanı
Hayır yaşında olmak çok isterdim.
plan yapma hiçbi zaman gerçekleşmiycek
Hayatı planlı yaşama bence sana önerim
Hayir alakasi yok
Sorunu cozecek mi
Hayır tam yasın
Ohaa çok yaşlısın
Okumanin zaman i mi var
Hayır 20 yaş normal
Yok kanka geç kalmamissın normal bir durum bu
Başarmanın yaşı yoktur
Tabi ki hayır
Yok be
Geç değil tam yaşı
Hayır tabi ki
Hayır
Yo tam zamanı
Dur be güzelim. Daha yaşın kaç!!!
Geç değil
Biz 30 olduk neredeyse ölelim mi 😄
Tam zamanı
Hayır küçüksün henüz tam zamanları
Ne alaka ya
Bence evet
Yoooo
Hayır
Yok 20 iyi
Neden kalsın abi
Değil tabiki
Hayır