Bu ülkede Kadının rolü belli, en okumuşu bile boşandıgında ya da evde kaldıgında toplumun erkekleri tarafından Orspu muamelesi görüyor, hatta vermezse öldürülüyor.
Onun için kadın kendine, güzellik bakım olarak bakmalı hatta güzel ise güzelligini kullanıp iyi aile kurabilecek zekaya sahip olmalı.
Bu toplumda kadını sadece iyi bir Aile/Eş koruyor03 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılÖz saygısını koruması, başkaları için kendi saygınızı kaybetmeyin hiçkimse için aile, sevgili, arkadaş farketmez birisinin size hakaret etmesine izin vermeyin, sesini yükseltmesine izin vermeyin, hayatınızı kısıtlamasına ve cesaretinizi kırmasına izin vermeyin. Seviyorum diyerek bunların hiçbirisine katlanmak zorunda değilsiniz, yalnız kalmaktan korkuyorum diyerek size hakaret eden sizi kısıtlayan ve olduğunuz gibi kabul etmeyen kimseyi hayatınızda tutmayın sevgi bu değildir... ayrıca başka birisi için kendinizde kusur bulmayın fizigim şöyle olduğu için sevilmedim, saç rengim şöyle degistirsem sever mi, çatlaklarım var o beni sevmez gibi şeyleri de söylemeyin kendinizi her türlü sevin... bırakın egolu desinler, kendini beğenmiş desinler ne derlerse desinler ama kendi degerinizi bilin 💜
20 Yorumla
bir kadının kendisi için yapacağı en büyük iyilik; ekonomik özgürlüğün oluşturması, kendine olan saygısını koruması ve kendini her zaman her konuda geliştirmesidir. yoksa ataerkil sisteme karşı çürüyüp gidecektir.
00 Yorumla
Finansal özgürlüğünün olması zira bu olmadan özgüven, saygı, potansiyel vs. hiçbir şeyi geliştiremezsin. Gerçekçi olalım lütfen.
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba✨
Bir kadının kendine yapacağı en büyük iyilik, kendi değerini ve potansiyelini fark etmek bence. Bu dünyada her birimizin eşsiz bir hikâyesi var ve kendi değerinizi kabul etmek, bu hikâyeyi yazarken size güç verecek. Üniversitede sosyoloji okurken öğrendiğim bir şey, etrafınızda sizi destekleyen ve motive eden bir çevreye sahip olmanın önemiydi. Bu sayede, kendime ve yapabileceklerime olan inancımı hep taze tuttum. Sen de kendini çevrene katabileceğin değerle tanı. Kendinle barışık olmak, hayatta atacağın adımlarda sana cesaret verecektir. Unutma, kendin için en iyi yatırım, kendini sevmek ve geliştirmeye devam etmek 🙂✨ #BirAdımÖne20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 1 yılkendini geliştirmektir Kendi için yaşamak
10 Yorumla Kendi için yaşamak, kimseyi hayatının merkezine koymamak, sürekli kendini farklı alanlarda genişletmek, ister yemek yapma ister elektronik alet tamir etme yelpazesi geniş bu konunun. Kıskançlık yapmamak ve başka hemcinslerini sorgusuz sualsiz yargılayıp, kafasında belli kalıplara sokmamak.👩🏻⚕️🌻
10 Yorumla
u 1 yılKendi kişisel gelişimine değer vermesi. Öz saygısını koruması, kendine güvenen bir kadın olması ve yaratıcılığı. 🎈💫🎉
12 Yorumla- 1 yıl
Kendini geliştirmek için hiç bir zaman geç değil dimi?
22 yaşında Üniversite sınavına hazırlanmak gibi😢 - 1 yıl
Hayır canım hayatta hiç bir şey için geç sayılmaz. 🎉♥
1 yılSaygin bir meslek sahibi olmak
Düzenli bir işi olması geliri
Yananci dil öğrenmesi
Ahlakını namusunu korumasi
Bakimli olması kilosuna dikat etmesi10 Yorumla
1 yılÖncelikle kendisini sevmesidir. Kendisini seven kendine değer veren her kadının öz güveni yüksek olur. Öz güveni yüksek kadını ise üzmek çok zordur
20 Yorumla
1 yılToksik ve size iyi gelmeyen insanları hayatından çıkarmanız ve kendi paranızı kazanmanız birine muhtaç olmamanız.
10 YorumlaNe olursa olsun kendini yetiştirip hiç kimse muhtaç olmadan yaşayabilmesi
20 YorumlaKendine değer vermek, ve önceliklerini farkına varmak.
20 YorumlaBu sitedeki diğer kızlara baktığımda vereceğim cevap, bir kızın Evlenmeden önce başkalarıyla seks yaşamamasıdır. Kendilerine yapacakları en büyük iyilik budur.
10 Yorumlabir mesleğinin olması, düzgün kişilerle konuşması. kimseye güvenmemesi
10 Yorumla
1 yılkendisine zarar verme potansiyeli olan herkesten uzak durmak. fiziksel, mental tum zararlar dahil
10 YorumlaKendini sevmek. Rica ediyorum siz değerli kadınlar kendizi sevin.
10 Yorumla
1 yılKendini kimseye ezdirmemesi ve maddi manevi ayakları üzerinde durabilmesidir.
20 Yorumla
1 yılEkonomik özgürlük ya da meslek olması bu ülkede kendi açısından hayırlı olur malum
10 Yorumla
1 yılKendine ve geleceğine yatırım yapmaktır
10 Yorumla
1 yılKendini ihmal etmemesi ve kariyer yapması.
10 YorumlaKendisi olmayı öğrenmek
10 Yorumla
1 yılAkıllı olmak ya her anlamda
10 Yorumla
1 yılekonomik bağımsızlığa sahip olmak
10 Yorumla
1 yılKendine değer vermesi
10 YorumlaHer elinde sevgiyle gelene kucak açma
10 YorumlaKendi ayaklarının üzerinde durabilmeyi öğrenmesi.
10 Yorumla
1 yılKendi değerinin farkına varması. 🩷
10 Yorumla
1 yılKendi ayakları uzerinde durmasıdır
10 Yorumla
1 yılEkonomik özgürlüğü olması
10 Yorumla
1 yılOkuyup meslek sahibi olması
10 Yorumlatoxik iliskilerden uzak durmak
20 YorumlaKimseyi umursamamak
10 Yorumla
1 yılAz yemek 😃
10 Yorumla
1 yılÇalışmak
10 Yorumla
1 yılEkonomik özgürlük.
10 YorumlaLazere gitmek 😬
10 Yorumla
1 yılErkeklerden uzak durmak
10 Yorumla
1 yılKendini sevmek , ve kendine odaklanmak 🌸💃
10 Yorumla
1 yılKendini kimseye muhtaç hissetmemek
10 YorumlaGülümsemek hayata
10 YorumlaKendine iyi bakması
10 Yorumla
1 yılKendini korumak
10 YorumlaEn iyi adamı seçmek
10 Yorumla
1 yılBoyun eğen bir kocaya sahip olmak 😊
00 Yorumlaev almak
00 Yorumla
1 yılDürüst olmak
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 