30 yaşında üniversite sınavına hazırlanmak delilik mi?

Arkadaslar üniversite sınavında sözelden 380 gibi bir puan almıştım 2 yıllık sekreterlik yazdım okudum atandım ama işimden nefret ediyorum. Bu puanı hiç çalışmadan almıştım. Sözelde de ilk 36.000 içindeydim. Hayalim psikolojiydi ama maddi manevi ailevi sorunlar yüzünden sınava hazırlanamadım.

matematiğim çok zayıf 5 soru bile yapamam. Ama şu an maddi imkanlarım yerinde özel ders kurs vs her şeyi yapabilirim. Yeniden üniversite sınavına hazırlanıp psikoloji okumak istiyorum. Sizce bu uçuk bir hayal mi? Sıfırdan matematiği halletmek istesem benim kaç ayımı veya yılımı alır?

30 yaşında üniversite sınavına hazırlanmak delilik mi?
Cevapla