Ben nasıl ilerleyebilirim? Nasıl başarılı güçlü ve sosyal biri olabilirim?

Resim yeteneğim var ama matematikde de iyiydim hep. Çok başarılı olmak istedim ve bu yüzden bilgisayar mühendisliğine girdim ama ailede travmatik ortamdan çıktığım ve bunları sindirebilmem için (aile baskısı, boşanma, üvey baba, zorbalık, tehtidler vs)2 sene okula gidemedim kendimi hayattan izole ettim.3ay psikoloğa gittim 3ay fitnese gittim 10kg verdim ve okula gitmeye başladım ama arkadaş çevrem yoktu aynı zamanda kendi duygularımı da hisetmiyordum.

Geçen sene birçok hedefime aslında ulaştım, bunlar:aşık olmak, rededilmek, derslerimde başarılı olmak, insanlarla yüzeysel de olsa ilişki kurabilmek, egomu yenmek, para kazanmanın ne kadar önemli olduğunu anlamak.

Şimdi hedefim çok daha farklı;ayakları yere basan, başarılı, korkmayan, güçlü biri olmak istyorum. Ama hep birşeyler eksik gibi insanlara bağlanmak istemiyorum, Sosyalleşemiyorum bu konuda zayıfım, insanları sevmiyorum güvenmiyorum nasıl yapabilirim?

Ben nasıl ilerleyebilirim? Nasıl başarılı güçlü ve sosyal biri olabilirim?
Cevapla