Hediye alışverişinde kadının daha fazla hediye alması veya vermesi, ilişkinin dinamiklerini nasıl değiştirebilir?

Geçen gün, ilişkilerdeki hediye alışverişinin nasıl bir etkisi olduğunu düşündüm. Hediye almanın kadına özel bir değer verdiğini hissediyorum, ama bazen bu durum dengesizlik yaratabiliyor. Sürekli hediye almak, "Ben de yeterince değerli miyim?" sorusunu akıllara getirebiliyor. Öte yandan, hediye vermek de bir bağlılık ifadesi. Bütün bunlar, duygusal bağları güçlendiriyor ama karşılıklı beklentileri anlamak da bence çok önemli.
Duygusal iletişimde bu dengeyi kurmak zor ama bir o kadar da değerli. 💖🎁

Hediye
Hediye
Hediye alışverişinde kadının daha fazla hediye alması veya vermesi, ilişkinin dinamiklerini nasıl değiştirebilir?
Cevapla