Kızlar Bir Adım Öne Tıbbi sekreterlik okuyunca da tıp okumuş sayılır mıyız? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Aynı şey mi oluyor Tıbbi sekreterlik okuyunca da tıp okumuş sayılır mıyız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Dominictoretto27 Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Ozman ben topçu mi oluom akwikejdjdjd alakası yok tıbbi sekreterlikten hemşireliği bile geçiş yok scama bı bölüm boşa okudum iste yok bayanlara öncelik veriyrolarmis 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Tıbbi sekreter misin Yorumla Dominictoretto27 1 yıl Evet Yorumla
Drtitslover Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 99% 1 yıl Ahahaha yani olur mu olmaz mı bence sen de karar verebilirsin. 0 0 Yorumla
psicoach Takip Et Master Yaş: 42 , eic 47% 1 yıl Aynen hatta cerrahlik da yapabilirsin 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Gerçekten mi Yorumla psicoach 1 yıl Tabi ki Yorumla
kafkass31 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Hayır tabi 0 1 Yorumla kafkass31 1 yıl Bölümümüz aynı da tıp 6 yıl bu 2 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ozman ben topçu mi oluom akwikejdjdjd alakası yok tıbbi sekreterlikten hemşireliği bile geçiş yok scama bı bölüm boşa okudum iste yok bayanlara öncelik veriyrolarmis
Tıbbi sekreter misin
Evet
Ahahaha yani olur mu olmaz mı bence sen de karar verebilirsin.
Aynen hatta cerrahlik da yapabilirsin
Gerçekten mi
Tabi ki
Evet, hatta ameliyat yapıyorlar
😂 aynen kardeşim aynen
Hayır ya öyle şey mi olur😂
Tâbi tâbi ameliyata bile sokuyorlar 😄
He aynı şey tövbe tövbe
Hayır tabi
Bölümümüz aynı da tıp 6 yıl bu 2
Aynen aynen
he aynı şey, direkt cerrah oluyorsun
Evet tabi ki
Hayır