Bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim zorlanır mıyım?
Başka şehirde çalışıp evden uzak olan kadın arkadaşlarımın tavsiyesini bekliyorum. :)
Bu konuda nasıl bir yol izlemeliyim zorlanır mıyım?
Başka şehirde çalışıp evden uzak olan kadın arkadaşlarımın tavsiyesini bekliyorum. :)
İlk başta çok güzel gelir, özgürlük. Sonra, zamanla içine bir hüzün düşer aslında istediğinin bu olmadığını, anneni ve babanın yanında olmasını istersin. Onların yaşlandığını, ve zamanın hızlı geçtiğini filan düşünürsün ve onların yanında kitlenip kalırsın. Ben kaldım. Mutluyum. Onlarla çok daha zaman geçiyorum.
Cevap
7Cevap
Hiç zorlanmansin alışmaya calisiyosun sorumluluk alıyorsun ve bi bakıyorsun ki kendi ayaklarının üstünde rahatça durabiliyosun sonra kendin diyosun kimse ihtiyacım yokmuş diye
Anne babasizliga alıştım ben hayat neleri ogretmezki insana
İnsan herseye alışıyor zamanla alışırsın
İnsan her şeye alışıyor. Alışana kadar sabret
Alışırsın bi fb yaparsın tamam
Onları unutursun bile kısa zmanda
Keyif aşan çok rahatlar çünkü
Alışırsın tabiki
