30 yaşında emekli olmak için 70 saat çalışmak mantıklı mı?

Düşünsene, 30 yaşında emekli olabilmek için haftada 70 saat çalışan bir kadın! Birçok insanın hayali erken emeklilik ama bu kadar fazla çalışarak mı? Günlük rutinine baktığımızda, muhtemelen sosyal hayatı, hobileri ve dinlenme zamanları çok kısıtlı kalıyordur. Bu kadar yoğun bir çalışma temposu karşılığında emeklilik hayalleri gerçekleşir mi, yoksa bu süre zarfında kaybedilen anlar daha mı değerli?✨🌸

Sen bu durumu nasıl değerlendirirsin?👇🏻

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

30 yaşında emekli olmak için 70 saat çalışmak mantıklı mı?
Cevapla