Kızlar Bir Adım Öne 2 yıllık bölümlerden hangisini okumalıyım? amourprinceses Takip Et Xper 5 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Hangisi iş konusunda daha avantajlı ve maaş çalısma saati olarak daha iyi İlk ve acil yardım Anestezi Tıbbi görüntüleme teknikeri Ağız ve diş sağlığı Tıbbi dokümantasyon Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç 2 yıllık bölümlerden hangisini okumalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Dişte açık olucak önümüzde ki 6 sene için de 0 6 Yorumla amourprinceses 1 yıl Ataması kolay olur mu Yorumla amourprinceses 1 yıl Anestezi daha iyi diyorlarda Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Onların atamaları çok oldu geçen sene yine bu kadar çok alım olmaz gibi ama tabi sen bi araştır eski alımlara bak Yorumla amourprinceses 1 yıl Birde bir şey soracağım üniversite ortamında büyük gözükmem dimi 23 yaşındayı Yorumla amourprinceses 1 yıl Ve arkadaş ortamı filan iyi edinebilir miyim Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sorun olmaz ya her türlü kafa dengi insanlar bulursun endişelenme bu konuda Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dişte açık olucak önümüzde ki 6 sene için de
Ataması kolay olur mu
Anestezi daha iyi diyorlarda
Onların atamaları çok oldu geçen sene yine bu kadar çok alım olmaz gibi ama tabi sen bi araştır eski alımlara bak
Birde bir şey soracağım üniversite ortamında büyük gözükmem dimi 23 yaşındayı
Ve arkadaş ortamı filan iyi edinebilir miyim
Sorun olmaz ya her türlü kafa dengi insanlar bulursun endişelenme bu konuda
Anestezi güzeldir