
Daha iyiye
Daha kötüye
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

daha kötüye gider, kadınlar karar almada fevri davranıyor ama sadece erkekler de yönetmesin, erkeklerin yönettiği dünya da iyi bir dünya olmadı, iki taraf beraber birbirlerinin ufkunu açacak şekilde yönetsin.
Kadın veya erkek farketmez. Dünya düzeni böyle olduğu için kim gelirse gelsin eski savaşlar devam edecek. İnsan insandır ve bu canlı türü digerlerinden en vahşisi 😃
Cevap
5Cevap
daha iyi olur kadın yönetirse
Aman diyim, sakınnn..
Meral Akseneri, Tansu çilleri gördük, fazlasına gerek yok
Daha iyiye gider. Erkekler yönetince; adaletsizlikten, savaştan, ölümden başka hiçbir şey olmuyor.
Kadınlarda kibir var, sürekli herkesi ezmeye çalışırlar ve dünyanın düzeni bozulur
şu an çok iyi durumfayız dünya olarak ya
Kötü durumdayız ama bir düzen var en azından; kadınlar yönetiminde düzen kalmaz, kafalarına göre birilerini idam ederler.
Mdkddk önyargılarını s. k de bi kenara koy
Bu kadar acizsiniz işte. Küfür edince havalı mı oluyorsunuz? : )
Küfretmeyen erkek varmış karşımızda haberimiz yok vay anasını
Küfür sevmem.
Bunu bilemeyeksin hic bi zaman
Kadınlar dünyayı yönetecek kapasitede değiller
Bir araya gelince pek anlaşamıyoruz ya
Daha iyiye
Daha iyiye gider.
Bilemedim şimdik
Daha iyiye.
Daha iyiye
Daha iyiye tabii ki
