yeni bi bolume baslicam, yeni bir kariyer insa etmeye baslicam, aslinda 23 yasimdan oncesini saymayabiliriz. 23 yasinda yeni bi universite yeni bi alan, sizce nasil bir fikir, cok mu gec kaldim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence değil her zaman tam zamanı
Bölüm için vs çok geç başla işe çalış
neden ise baslamam daha makul bu yasta?
Daha bir 4 yıl daha boşa geçecek , tecrübe yok, extra dil bilgisi yok, program bilgisi yok ee sonrası ne olacak
ben yurtdisinda yasiyorum 4 dil biliyorum ve burdaki bolumler 3 yil, universite tecrubelerim oldu hemde cok iyi bi universitede okuyordum yurtdisinda. yine yurtdisinda 3 yillik bi bolum dusunmustum ama cok mu gec kaldim? alt yapim cok var
Dil bilgin oldukça iyi hangi bölüm düşünüyorsun ve hangi ülkedesin çalışmayı düşündüğün yer hangi ulke
ben psikoloji okuyordum son yilimdi, kisisel nedenlerden dolayi devam edemedim ve bolumden atildim acikcasi, ama bu benim potansiyelimle alakali bi durum olmadigi icin dahada zorlaniyorum. ben Şu an reklam ajansi pazarlama marketing de kendimi gelistirmeyi dusundum international bi sirkette kendimi gelistirmek cok isterim, yurtdisinda londra veya turkiye gibi ulkelerde erasmus sansim olabilir. Şu an belcikadayim
O bölümü ben bitirdim ilk üniversitemdi , şu an çok uluslu satış yapıyoruz , reklam konusunda iyiysen ve dil bilgin varsa onu açık
ay sagolun
yo niye gec olsun
hiçte geç değil
Erken