Absürt olmaz mı? Önlisans mezunuyum lisans okumak istiyorum
Çok Süper Cevap
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
3Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Absürt olmaz mı? Önlisans mezunuyum lisans okumak istiyorum
Abim matematik mezunuydu, 25 yaşında endüstri mühendisliği okumaya başladı. Şuanda 34 yaşında bu yıl açıköğretimden sınavsız üniversite seçeneğiyle 2 yıllık bir bölüm daha okumaya karar verdi :) Absürt olur mu diye hiç düşünme bence
Gerçekten mi🥹❤️
Benim ismimde Bahar bu arada
Gerçekten öyle. Pes etme Bahar :)
Teşekkür ediyorum pes etmeyeceğim🥹❤️
Cevap
3Cevap
Neden olsun kardeş hazırlan
Hazırlanabilir tabii ki. Absürt olmaz.
Hazirlanir erken sonucta
DGS katıl
