Milli boksörümüz Esra Yıldız Kahraman, olimpiyat karşılaşma sonunda X işareti yaparak protesto yaptı. Haklı değil mi sizce?

Paris'te yapılan 2024 Olimpiyat Oyunları'nda, milli boksörümüz Esra Yıldız Kahraman, kadınlar 57 kilo kategorisinde yarışıyor. Gerçekleşen yarı final müsabakasında Tayvanlı rakibiyle karşı karşıya geldi. Milli sporcumuz 5-0 yenilerek bronz madalya kazandı.

Karşılaşma sona erince sporcumuz eliyle X işareti yaptı. Cinsiyet tartışmalarına tepki gösterdi. Rakibi Tayvanlı boksör, 2023 yılındaki Dünya Şampiyonası'nda (IBA) erkek XY kromozomlu sporcuların kadın müsabakalarında yarışmasını engelleyen kuralı ihlal ettiği için elenmişti.

Milli boksörümüz Esra Yıldız Kahraman, olimpiyat karşılaşma sonunda X işareti yaparak protesto yaptı. Haklı değil mi sizce?
Milli boksörümüz Esra Yıldız Kahraman, olimpiyat karşılaşma sonunda X işareti yaparak protesto yaptı. Haklı değil mi sizce?
Cevapla