Mesleki hayatıma bakacak olursak bir çok insanın isteyip de ulaşamayağı konumdayım. Son zamanlarda uzun uzun gözlemde bulundum ve kariyer açısından ne kadar iyi konumdaysanız her konuda da güçlü kadınmış algısı oluşmuş durumda. Halbuki insan biraz da oluruna bırakmak ister, haksız mıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
1 yılhaklısın bence iyi bir kariyere sahip erkek nasıl güçlü olmuyorsa kadın da aynı şekilde. Kullandığımız tabirlerde de eşitliği gözetmek önemli.
10 Yorumla
1 yılİyi kariyere gerek yok mızmızlanmayan, ne istediğini bilen ve istediğini özgürce yaşayan kadın güçlüdür😉
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler 🙂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
10Cevap
Valla ne doktorlar avukatlar gördüm kendini kullandıran. Bence güç ya da başarı bir bütündür sadece kariyer ile bağdaştırılamaz.
00 Yorumla
1 yılKesinlikle evet ksdin guclu olmsli
15 Yorumla- 1 yıl
O yorgunluga degmezmi guclu olmasi
- 1 yıl
Ruhen yorgunluk olunca beden zorlaniyodur illaki ama inan kadin guvlu olunc aherseye deger
Gizli Üye(36-45)1 yılDirek soracağım bankacı mısın
132 Yorumla- 1 yıl
Bankacı değilim ama şöyle söyleyeyim kambiyo ile bağlantısı olan bir sektördeyim :)
Cevap sahibi1 yılAha buldum
Sermaye piyasasındasin
İstinyedeki BIST de misin yoksa 😀- 1 yıl
hayır alakam yok ticaretle uğraşıyorum :D
Cevap sahibi1 yılDış ticaret o zaman
Kaç tane dilin var- 1 yıl
Kendimi ifade edecek kadar İngilizce var, yetişmediği yerde tercüman var
Cevap sahibi1 yılTercüman Elbette var Buna itirazım yok sadece birden fazla dil bildiğini düşündüm dış ticarette iyi bir pozisyonda olduğunu belirten sorundan dolayı
Cevap sahibi1 yılTek bir şirkette mi çalışıyorsun yoksa farklı şirketlerin ürünlerini alıp yurt dışına pazarlayan dış ticaret işi mi
- 1 yıl
İngilizce yetiyor sadece Ruslar bu konuda sıkıntı yaratıyor. Onların da keyfi bilir :)
Cevap sahibi1 yılİngilizce mi bilmiyorlar yoksa milliyetçilik damarlari kabardığı için konuşmak mi istemiyorlar
- 1 yıl
Tamamen milliyetçilik
Cevap sahibi1 yılGodugumun ayıları 😀
Hangi dilde iletişim kurmak istiyorlar peki 😀- 1 yıl
Rusça tabi mecbur kalınca İngilizce
Cevap sahibi1 yılLimonu ispanyadan alsınlar o zaman
Mersin den değil- 1 yıl
Alıyorlar :/
Cevap sahibi1 yılUcuz bulunca kaçıyorlar Tabii İspanya'nin bizden daha ucuza verdiğini pek zannetmiyorum Gerçi ya. başka etkenler de olabilir bu arada Elemana ihtiyacın var mı temel seviyede ingilizcem var iktisat mezunuyum. Dış ticaret dersi aldım. Hızlı kaparim işi 😝
- 1 yıl
Yaz sezonunda Türk malı pahalı olunca sektörde de pahalıydı. Bunu yaz sezonu için konusuyorum. Kışın narenciyede Türkiyeden daha ucuzu yok Mısır da kısmen bize yakın o ayrı mesele
- 1 yıl
Şu ab çalışana ihtiyacımız yok :)
Cevap sahibi1 yılŞu an bir işim var Fakat gerçekten iş arıyorum sizin sektörde maaşlar hangi seviyede direk bunu sorayım bir de cumartesi asla çalışmam bunu da ekleyeyim haftada 5 gün😀
- 1 yıl
Benim sektör 7/24 bayram yok düğün yok iyi bir personel maaşı 35 binden başlar
Cevap sahibi1 yılŞimdi 27 alıyorum zaten
35 in adı mı var
Aradaki fark için şehir değiştirmem
50 bine kapı açarım 😝- 1 yıl
başarılar diliyorum :=)
Cevap sahibi1 yılAğırdan satma niyetinde değilim ama gerçekten 35'ten mi başlıyor? Maaşlar çok düşük o zaman dış ticarette çok çılgın paralar dönüyor Çünkü biliyorsun
- 1 yıl
Para patron için kazanılır unutma :)
Cevap sahibi1 yılPatronun gö*^tünü büyütmem.
Nokta
Ama patron sen isen eğer
Cümlemi yeniden kurabilirim 😝- 1 yıl
Patron benim ;)
Cevap sahibi1 yılKarın tokluğuna bile çalışırım
Yeter ki kırmızı stiletto giy 😝
Cevap sahibi1 yılKabul etmedin mi 😀
- 1 yıl
Hayır
Cevap sahibi1 yılHep spor ayakkabı mı giyiyorsun sen işe 😀
- 1 yıl
Hayır tabiki de :)
Cevap sahibi1 yılSen çalışan misin yoksa firma sahibi misin
Cevap sahibi1 yılHangisi
Mesleki hayatını bilmiyorum ama kendine itaat ettiren bir vibe ın var
03 YorumlaKesinlikle öyle güçlü kadın statü ile belirleniyor
10 YorumlaTebrikler demek ki ne kadar kaliteli iş yaptığını gösterir bu. Üzülüyor musun kıskanınca
00 Yorumla
1 yılBölgeler müdürü müsün
03 Yorumla- 1 yıl
Hangi pozisyondasin merak ettim
1 yılİvit.
10 Yorumla
1 yılEvet gucludur
00 Yorumla
1 yılNe biliyim ben güçlü kadın mıdır. Umrumda değil.
00 YorumlaDuruma göre
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Her iyi bir kariyere sahip olan kadın güçlü kadın mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar