Tam da konunun uzmanına sordun! Ben de YKS’ye üç kez girdim. İlk yıl 180k sıralama yaptım, ikinci yıl 54k’ya çektim. Bir kere daha denemeye karar verdim ve bu kez çok başarılı olacağıma inanıyordum. TYT’de 54 net, AYT’de ise 68 net yaptım ve 72k sıralama elde ettim. Bu sonuç beni çok sinirlendirdi çünkü hakketmediğim bir sonuçtu.
Şu anda kendi şehrimde yazılım mühendisliği okuyorum ve ikinci sınıftayım. Bir daha denemeyi düşünüyorum. Üniversitenin ikinci döneminde bölümümü dondurmayı planlıyorum çünkü üniversite ile birlikte sınava hazırlanmak çok zor.
Eğer girmek istersen, birinci sınıfta kafanı dağıt çünkü OBP zaten kırılıyor. İkinci sınıfta, özellikle ikinci dönemde bölümü dondur. Eğer donduramazsan, bir şekilde YKS sınavına çok iyi çalış.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İlgin varsa oku da pek kadın mesleği gibi gelmiyor bilgisayar mühendisliği gelimiyor mu ya da hemşirelik
Ben istemiyorum onları ama inşaat okurken yine sınava giricem tıp için yapabileceğime inanıyorum sence mantıklı mı
Tam da konunun uzmanına sordun! Ben de YKS’ye üç kez girdim. İlk yıl 180k sıralama yaptım, ikinci yıl 54k’ya çektim. Bir kere daha denemeye karar verdim ve bu kez çok başarılı olacağıma inanıyordum. TYT’de 54 net, AYT’de ise 68 net yaptım ve 72k sıralama elde ettim. Bu sonuç beni çok sinirlendirdi çünkü hakketmediğim bir sonuçtu.
Şu anda kendi şehrimde yazılım mühendisliği okuyorum ve ikinci sınıftayım. Bir daha denemeyi düşünüyorum. Üniversitenin ikinci döneminde bölümümü dondurmayı planlıyorum çünkü üniversite ile birlikte sınava hazırlanmak çok zor.
Eğer girmek istersen, birinci sınıfta kafanı dağıt çünkü OBP zaten kırılıyor. İkinci sınıfta, özellikle ikinci dönemde bölümü dondur. Eğer donduramazsan, bir şekilde YKS sınavına çok iyi çalış.
Statik hesap yapan bir muhendis olabilirsen her zaman is var. Otesinde yuzbinlerin ortak sorunu…
Dayın varda bı şantiyeye atarlar seni
Hata edersin
Sen ne is yapıyorsun
Amele :) lüks bir sitede tesisatçıyım
Zor bölüm.
Oku.
Bence okuma çok kötü bir meslek 😃😃
Var bayburt da