Kadınlar mı yoksa erkekler mi duygularını daha iyi ifade etme yeteneğine sahip? Duygusal iletişimde nasıl bir denge kurmalıyız?

Kadınlar mı yoksa erkekler mi duygularını daha iyi ifade etme yeteneğine sahip? Duygusal iletişimde nasıl bir denge kurmalıyız?
Kadınlar mı yoksa erkekler mi duygularını daha iyi ifade etme yeteneğine sahip? Duygusal iletişimde nasıl bir denge kurmalıyız?
Cevapla