Tercih yapicam çok yüksek bi puanım yok. Sosyal güvenlik bölümü nasil sizce ataması felan. ya da bu bölümü okuyaniniz var mı? Mahkeme ve büro hizmetleri bölümüyle sosyal güvenlik arasında kararsız kaldım ne yapmalıyım?
Bölüme özel atama yok genelde düz memur oluyorlar eğer şanslılarsa veya özel sektörde zoe şartlarda yarı memur yarı amele olarak çalışıyorlar tabi şanslı olanlar şansız olanları kurye kasiyer oluyor genelde
Düşükmüş o zaman ceza infaz okuyabilirsin ataması da var. Her sene ayrıca bankacılık ve sigortacılık okuyabilirsin birde iş sağlığı ve güvenliği tavsiye edebilirim.
İsg olursan mezun olduğun gün iş bulabilirsin Ama kamuda ataması yok Bankacılık ve sigortacılık okursan özel ve kamuda iş bulabilirsin Ceza infaz okursan kamuda ataması var beylik tabancan da oluyor güzel bi meslek ayrıca özel sektörde güvenlik amiride olabilirsin veya astsubay veya polisliğe geçişin de kolay olur
Hayalimde ki meslek zaten polislik ya da astsubaylikti ama maalesef boyum yetmiyor onlara. şu an tek yapabileceğim şey ya sosyal guvenlik ya da mahkeme ve büro yönetimi:(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Böyle bir bölümden atama bekleme
Neden?
Bölüme özel atama yok genelde düz memur oluyorlar eğer şanslılarsa veya özel sektörde zoe şartlarda yarı memur yarı amele olarak çalışıyorlar tabi şanslı olanlar şansız olanları kurye kasiyer oluyor genelde
Anladım sence mahkeme ve büro yönetimi daha mı iyi ya da bu bölüm nasıl?
Kpss girip atama oluyor diye biliyorum sosyal guvenlikte
Evet giriyorsun fakat aranamıyorsun en fazla 3-5 kişi alıyorlar torpilden sıra gelmiyor
Adalet mantıklı onun dışında ağız ve diş sağlığı okuyabilirsin laboratavur teknolojisi anestezi bunlar pek açıkta kalmıyor. Adalet hariç
Yani hocam yine sen bilirsin ama şimdi vereceğin bir karar belkide yıllarına sebep olacak bilinmez iyi düşünmek lazım
Saglik bölümleri gelmiyor maalesef adalet okusam daha mi mantıklı o zaman ya. Sosyal güvenlikte kafamı karistiyor
Puanın kaç ve yalnızca tyt mı hocam
Evet tyt sadece puanım da 276
Düşükmüş o zaman ceza infaz okuyabilirsin ataması da var. Her sene ayrıca bankacılık ve sigortacılık okuyabilirsin birde iş sağlığı ve güvenliği tavsiye edebilirim.
İsg olursan mezun olduğun gün iş bulabilirsin
Ama kamuda ataması yok
Bankacılık ve sigortacılık okursan özel ve kamuda iş bulabilirsin
Ceza infaz okursan kamuda ataması var beylik tabancan da oluyor güzel bi meslek ayrıca özel sektörde güvenlik amiride olabilirsin veya astsubay veya polisliğe geçişin de kolay olur
Hayalimde ki meslek zaten polislik ya da astsubaylikti ama maalesef boyum yetmiyor onlara. şu an tek yapabileceğim şey ya sosyal guvenlik ya da mahkeme ve büro yönetimi:(
Anladım tavsiyem özel sektöre de açık bir mesleğe yönelmen insanı okumak değil atanmaya çalışmak yoruyor