Kendimi nedense yetersiz buluyorum çabaliyorum ama yeterli gelmiyor :( teslada tasarimci olmak istiyorum hatta teslada çalişan bir akrabamiz var çekingen biri olduğum için ona soru soramadim ve teslanin basvurusunu bile kaçirdim sonrasinda bir uzay girisimcisiyle iletişime geçtim spacex sayfasini takip ettiğim için o kişiyle tanişma firsati buldum uzay sektöründe nasil ilerleyebilirim ve avrupa vatandaşiyim yardimci olur musunuz diye sordum bana sesli bir mesaj atti ve birkaç link atti ama gerisi yok çok çekiniyorum napicam ben böyle?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
https://grow.google/certificates/interview-warmup/ bu linkten warmup yapabilirsin ve chat gpt ile pratikler saglayabilirsin, onemli olan iyi bir cv hazirlayip konusmalarini mulakat noktasinda iyi bir seviyeye getirmen.
Tesekkur ederim
Simge Yuna sen misin keenks Mxjznxbxnxsj tanıdım tanıdım :d
Ahahah evet xd
Güzel güzell. Erkek arkadaşın falan varmis galiba, özgüven kısmını onunla halledebilirsin aslında.
Ve tasarımlarını hatırlıyorum. Disiplinini de biliyorum. Kendinden şüphen olmasın on numara da tasarımcısın walla
Tesekkurler
Kuru bir teşekkürün anlamii, "Bir işe yaramadı aslında ama yine de sağol" galiba Jzhvzzgsvsvaahv
sende bu özgüvensizlik varken hiçbir şey yapamazsın
buna kendini alıştırman lazım kendinle barışık olmazsan işin zor
sabah erken kalk ekmek almaya git adamla konuş sonra uyu 30 dk sonra aynısını tekrar yap günde 2 kere haftada 2 mola versen 5*2= haftada 10 yani ayda 40 kere anladın mı
Konuştuğum kişi adam değildi
Yani yazdığım yazıda tek aklına yatmayan kadın değil adam olması mı
Ben anlamadim
hadi ordan et yarın gel lol atalım
S*ktir eti hadi ordan et diye çevirdi bune awk
Ben lol oynamiyorumki
Ne oynuyon bilader
Elden ring ve naraka
Sadece bunlar mı?
Narakada sanki aşırı kasmış adamlarla eşleştirildiğin için mantıksız bir eşleştirme sistemi var deniliyordu hiç oynamadım ama bunları duyunca oynayasım kaçmıştı
Tipine baktım ve diyorum ki evet teslacı olabilirsin o ışık görünüyor.
Sen yeni hesap mı açtın Simge? 🤔
Evet
Hayırlı olsun. :-)
Saol
Sen bu kafayla bimde kasiyer bile olamazsın yavrum
Seni takmıyorum bile
Elon emmiyi takip et x ten
Tamam ol ve kariyer yap
Alanında kendini geliştirereku
Kendini sev
Takılarak
Simge?
Beni nasil tanidin
Tahmin etmek zor değildi. Bunun için kendini suçlama yapın böyle.
Kimsin
Kim olduğum önemli değil. Kendi alanında çok başarılısın bunu unutma. Azimle devam et.
Neden önemli değil?
Merhaba
mesleğin ne?
İyi eğitim
Kendini gekistir