Çok Süper Cevap
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
8Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Kadınlara biraz daha yükselme ve meslek konularında biraz daha pozitif ayrımcılık yapılabilir diye düşünüyorum mesela her yerde kontenjan fazlalığı veya kadro fazlalığı veya biraz daha düşük mesai saatleri gibi onları onure edecek şeyler yapılabilir
Cevap
8Cevap
Kadınlarda askere gitmeli madenlerde yüksek gerilim hatlarında kanalizasyon gibi işlerde çalışmalı yani erkekler ne yapıyosa aynılarını yapmalı o zaman cinsiyet eşitliği olabilir
İnsani ve yasal haklar olarak eşit olmalı her iki cinsiyet. Ne kadınlara ne de erkeklere pozitif ayrımcılık verilmemeli.
Bizim gibi toplumlarda bu mümkün değil çünkü yetiştirilme tarzı buna izin vermiyor
Hak hukuk olarak esit olmali, bu insan gibi aptallar ile imkansiz
Kafınlara verilmis sınirsız haklar alınmalı. Adalet ve esitlik olmalı.
Eşitlik meşitlik falan yok hikaye anlatmayın
Eşit değiliz ki 😂🤌
Eşitlik
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
