Korku ve panik halindeyim, rahat olamıyorum yani mesela en basitinden kendimi savunamiyorum, o an ezik gibi bana ne söyleniyorsq kabul ediyorum ki çoğu yanlış. Genelde iş yerinde hep ezik olarak göze görünüyorum.
Hmm mesela şöyle söyleyebilirim ben bir işi yaparken hep hakkıyla layığıyla yerine getirdiğimi düşünürüm yapabileceğimin en iyisini yaptığımı düşünürüm ve stres olmam
Çok iyi bir şey özgüven bir kadının silahıdır hatta hayattaki en önemli şeylerden biridir… Özgüven seni daha güçlü gösterir , özgün gösterir ztn çoğu kişinin özgüveni ortalamanin altindadir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Böyle sorular görmek çok güzel bu sitede tabi ki de çok şey katar. En azından bu hayatta izleyen değil oyuncu konumundasın
Yerine göre çok kazandırır
Yerine göre kaybettirebilir
Haklısın
Kesinlikle öyleyim
:)
Egona bağlı bence ikisini karıştıran çok oluyor . dd
Kesinlikle
Bence cevabı çözdün. ddd
Ksjsjddbdh yok ya egoist değilimdir herhalde az miktarda belki samimiyet çok daha önemli bence
Beni tanıyan birisine sormam lazım bunu gerçi ama mdndbdbd itici bulurum oylelerini
İşin zor o zaman. dd
Nedenki
Tanıdığıma sorsam itici bulurum dedim ben mi yanlış anladım yoksa. dd
Şey dedim o tarz insanları itici bulurum ben aslında ama belki beni de öyle gören vardır itici bulan o yüzden sormak lazım dedim
Çok kötü yazarım ben pardon sksjdjdbeh
Anladım. d kusura bakma biz erkeklerde biraz anlama kıtlığı oluyor bazen . dd
Bence sende ego fazla yoktur gibi hissediyorum . d ama benim hislerimde değişik bi tutuyor bi tutmuyor . dd
Umarım bu tutandir
Hadi inşallah .)))
Türk erkekleri öz güvenli kadınlarla sevişmke isterken; öz güvensiz, korkak ve hiçbir şeyden haberi olmayan, annesinin onayladığı kadınlarla evlenir.
Aşırı özgüven eksikliğim var ve bu durumla hep karşı karşıya geliyorum. Bana birşeyler tavsiye eder misin?
Örnek verebilirmisin mesela bir olay üzerinden ne gibi zorluklarla karşılaştın
Korku ve panik halindeyim, rahat olamıyorum yani mesela en basitinden kendimi savunamiyorum, o an ezik gibi bana ne söyleniyorsq kabul ediyorum ki çoğu yanlış. Genelde iş yerinde hep ezik olarak göze görünüyorum.
Hmm mesela şöyle söyleyebilirim ben bir işi yaparken hep hakkıyla layığıyla yerine getirdiğimi düşünürüm yapabileceğimin en iyisini yaptığımı düşünürüm ve stres olmam
Kendinden emin olmalısın
Çok iyi bir şey özgüven bir kadının silahıdır hatta hayattaki en önemli şeylerden biridir… Özgüven seni daha güçlü gösterir , özgün gösterir ztn çoğu kişinin özgüveni ortalamanin altindadir
Özgüveni yüksek, cesur ve girişken kadınları seviyorum.
Arkadaş seçimlerinde de güçlü, kendinden emin olan insan hep ön plandadır
Bazen güçlü gibi dursa da çoğu zaman antipatik yapar
Her anlamda 3 adım önde ve kıyafet secımı benim için kıymetli
Cesaretlı kadın erkeklerın tercıhır. bu kadınlar ne ıstedıgınu bılır
Ozguveni yuksek kadin basina bela da acabilir
Kesinlikle evet benim bile ilgimi cekiyor
Etkilendim smdmsnssm
Ben de etkilendim dasdasdasd
Kadın dediğin özgüvenli burnu dik olmalı?
Cok sey
😚💓
Çekicidir
Evet
Ön planda olduğu hissini verir
Hayir
Niye
Nasil ozguvenden bahsediyon ki
Özgüven nedir biliyor musun ki
Yahu çoğu kız açık giyinmeyi ozguven sanıyor
Ben açık giyinmekten hoşlanmam
Bilgili ol kendini yetistir her anlamda özgüvenli olup öne çıkarsın.
Davranış olarak utanmam samimi davranırım yavsamak değil tabii bu iletişimim iyi insanlarla
Yas kac
22 neden
Kapali misin
Hayır
İstek Atar misin
olabilir ki
Çok iyi bence