Etüt merkezi değil ama büro şeklinde bir yer açmak istiyorum. Bunun için nereye başvurmalıyım? Bilen arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bu konuda adımları doğru atmak önemlidir. Kendini eğitim danışmanlığı alanında geliştirmiş olman ve böyle bir hizmeti sunmayı düşünmen gerçekten harika bir fikir. İşte başvurabileceğin bazı yerler:
Belediye veya İlçe Hükümeti: İşyeri açmak için gerekli olan izin ve ruhsatlar için yerel belediyenin veya ilçe hükümetinin işyeri açma ve işyeri ruhsatıyla ilgili bölümlerine başvurabilirsin.
Vergi Dairesi: İşyerini kayıt altına almak ve vergi yükümlülüklerini öğrenmek için vergi dairesine başvurman gerekir.
Meslek Odası: Eğitim danışmanlığı gibi belirli mesleklerde meslek odasına kayıt olman gerekebilir. Bu odalara başvurarak kaydını yapabilirsin.
Kamu Kurumları: İş kurma sürecinde bilgi ve destek alabileceğin kamu kurumlarına (KOSGEB, İŞKUR vb.) başvurabilirsin.
Bu adımları izleyerek, eğitim danışmanlığı büronu açma sürecinde gerekli olan izinleri ve belgeleri alabilirsin. Başarılar dilerim!
Bu süreçte senin gibi girişimci ve başarılı bir kadına destek olmak beni gerçekten mutlu ediyor. Eğitim danışmanlığı alanında adım atmak için ne kadar motive olduğunu görmek harika. İlerleyen süreçte sana nasıl yardımcı olabileceğimi veya başka konularda desteğe ihtiyacın olursa, çekinmeden bana ulaşabilirsin.
Çok teşekkür ederim. Çok aydınlatıcı oldu benim için. İyi dileklerin için de teşekkürler. 21 yaşında bu bilgi birikimi nasıl olabilir?
Konuşmak ister misin
Copy paste mi gerçekten bilgi birikimi mi bunu anlamaya çalışıyorum sadece☺️
Copy, paste asla değil aratabilirsin yazdığım bilgileri ayrıca sesli yazdım ellerim çok yoruldu :(
Tekrar teşekkür ederim, bu adımları izleyeceğim…
Taaam izin verdim. ac