Sizce cok mu gerideyim yuzme konusunda hem ailemin boyle bir girisimi olmadi hem de ben sudan korkuyorum. Yemek yapmaya gelince de bana pek sira gelmedi ve kotu olur diye pek yapmadim pilav yapmaktan baska... Bicaktan korkuyorum. Kızmış yağ dolu tavadan korkuyorum. Kendimi cok geride alt seviyede hissediyorum sizce bosuna mi nefes aliyorum? Benim gibi olan var mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılBenim annem değişik tür küçüklükten beri yaptırmaz yemek yapmayı bilmem ama kendi kendime kızartma yaparım korkmam bende korkuyordum sıçrar yağ ama gerçekten bir şey olmuyor dikkat ettikçe ben abimin evinde sorumluluk almayı öğrendim çünkü annem bir şey yaptırmaz beğenmez aşağılar eleştirir omlet yapmayı denedim ilk yaktım sonra git gide güzel oldu altını kıstım ilk peynirli omlet yaptım sonra gittikçe maydanoz peynir kaşar peyniri yaptım ve çok güzel olmuş ellerime sağlık dedim sonra patatesli yaptım patatesler tam olmasa da güzeldi hepsini yedim yani yapıyorum ama annem inanmıyor ona göre sen hiç bir şey yapamazsın abimin evinde herşeyi öğrendim kendi başıma pudingler yaptım hazır çorba yaptım hazır annemin dediklerini umursamıyorum çünkü abartıyor herşeyi işte o yüzden çok merak ediyorum sonumu deniz dersek yüzmeyi bilmem bende ögrenmedim de
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kendinizi başkalarıyla değil sadece kendinizle kıyaslayın. Kime, neye göre geridesiniz diyebiliriz? Zamanla öğrenilen şeyler bunlar ve herkesin şartları da zamanı da farklıdır. Yemek yapmaya az olacak şekilde yaparak başlayabilirsiniz. Zaten çok kızgın ve yağ dolu bir tavada çok sık yemek yapılmaz. Bunu küçük bir tavada az kızgın yağda kendinize göre yemek yaparak yenmeye çalışabilirsiniz. Yüzme konusunda ise dersleri vardır zaten kimseden başlar başlamaz yüzücü gibi yüzmesini beklemezler. İstediğiniz sürece bunu da destekle aşabilirsiniz.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
6Cevap
+1 yılYüzme ne alaka anlamadım. Yemek konusuda kolay öğrenirsin yapa yapa ama kendini kapama sakin bicaktan micaktan korkma djjdjddj komik ya biraz dkskskks
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim yasitim herkes yuzme biliyor diye
- +1 yıl
Herkes bilmiyor ne alakası var bunlar gerilik değil herkesin yeteneği farklıdır
Hayır zaten yüzme bilmen lazım nolur nolmaz yemekte yaşayabildiğin kadar bilsen yeterli hemen 5 günde yaparsın bunları
00 Yorumla
+1 yılYüzme konusunda tabiki değilsin 80 yaşında teyzeler yüzme öğreniyorlar. Yemek yapma konusunda senşn kararın
00 Yorumla
+1 yılBu korkaklık ile yaşarsan daha çok geride kalırsan sen hayatta üzgünüm gerçekler bu
00 Yorumla
+1 yılBu saydıklarının hepsini öğrenebilirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖğrenmek zorunda değilsin bence
00 YorumlaAferim sana
00 Yorumla
+1 yılNerde oturuyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılAnkara
- +1 yıl
Denız yok ama ogrenebılırsın şu an bi kaç taktık verimmı
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 22 yaşındayım ve hala yüzmeyi veya yemek yapmayi bilmiyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer