Kızlar Bir Adım Öne 23 yaş bir şeyler yapmak için geç bir yaş mıdır? YorgunBirCicek Takip Et Master Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Okumak hayallerini gerçekleştirmek vs.Nasıl bir yaştır Güncellemeler+1 yıl @KızlarBirAdımÖne Güncellemeler+1 yıl Teşekkür ederim ❤️ Cevaplarınız için 23 yaş bir şeyler yapmak için geç bir yaş mıdır? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Kaba-Sakal Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Bi zamanlar 20 yaş için bile çok geç derdim ama şimdi hangi yaş olursa olsun nefes aldığın sürece geç değildir diyorum 0 0 Yorumla
İndeepth Takip Et Master Yaş: 48 , eic 67% +1 yıl Yaşamış olmaktan çok daha iyidir geç olması. 0 6 Yorumla YorgunBirCicek +1 yıl Nasıl yani Yorumla İndeepth +1 yıl Sevgili anlamında , ya da okumak anlamında. okumuş olmak başka okumak başka. Onu demek istedim. Yorumla YorgunBirCicek +1 yıl Çok kafa yaptın ya😀 🤦🏻♀️ cümlelerinden hiç bir şey anlamadım kusura bakma Yorumla İndeepth +1 yıl Bir şeyi isteyerek yapmak var birde yapmış olmak için yapmak var , onu söyledim! Yorumla YorgunBirCicek +1 yıl Bende ondan bahsetmiyorum bir şeyi çok isteyip gerceklestirmeye calismak icin geç mi cabalamak falan Yorumla İndeepth +1 yıl Sen geç düşünmüşüm o zaman hiçte geç değil. Yorumla
_Expendable Takip Et Master Yaş: 38 , eic 43% +1 yıl Eğer bir şey yapacaksan asla kaçırma , çünkü son pişmanlık sayılır 0 2 Yorumla YorgunBirCicek +1 yıl Nasıl yani Yorumla _Expendable +1 yıl Hedefin varsa geç kalma yani Yorumla
Wínchєnzσ Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Hiç bir şey için geç değildir istemen gerek başarmak zordur 0 0 Yorumla
GeceninKralicesiii Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Tolstoy'un bisikletini araştır derim. Cevabını orada bulacaksın ♡ 0 0 Yorumla
Seyfitr Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Okumanın yaşı olmaz üstelik daha bence çok yaşlı değilsin 0 0 Yorumla
DamirAdalı Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 93% +1 yıl Vahh nineeeem vaaah çok yaşlanmışsın kıyamam sana :) 0 0 Yorumla
innciii Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Hayır yirmilerin başı sayılır hiç bir şey için geç değil 0 0 Yorumla
LordofJungle Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Geç değildir ancak biraz acele edilmesi gereken bir yaş bence. 0 0 Yorumla
RainbowRebelRose Takip Et Bilge Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Hayat daha yeni başlamış bir yaştır.#RainbowRebelRose 0 0 Yorumla
bilmesendeolurx Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl hayır tabikide yaşın ne önemi var her yaşta istediğin herşeyi yapabilirsin 0 0 Yorumla
Smery Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Geç yapma sakın sgfdfh. Kız nereye yetişiyorsun yap içinden geçç. En fazla ne olur. 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 , eic 81% +1 yıl Kendini böyle kodlama 0 2 Yorumla YorgunBirCicek +1 yıl Nasıl yani Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Bence yasnda bir geç kalmslk yok Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl niye geç olsun çok gülerim buna ben 0 0 Yorumla
MESSİİUU Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Değil. Şimdi değilse ne zaman sen değilsen kim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Bi zamanlar 20 yaş için bile çok geç derdim ama şimdi hangi yaş olursa olsun nefes aldığın sürece geç değildir diyorum
Yaşamış olmaktan çok daha iyidir geç olması.
Nasıl yani
Sevgili anlamında , ya da okumak anlamında. okumuş olmak başka okumak başka. Onu demek istedim.
Çok kafa yaptın ya😀 🤦🏻♀️ cümlelerinden hiç bir şey anlamadım kusura bakma
Bir şeyi isteyerek yapmak var birde yapmış olmak için yapmak var , onu söyledim!
Bende ondan bahsetmiyorum bir şeyi çok isteyip gerceklestirmeye calismak icin geç mi cabalamak falan
Sen geç düşünmüşüm o zaman hiçte geç değil.
Eğer bir şey yapacaksan asla kaçırma , çünkü son pişmanlık sayılır
Nasıl yani
Hedefin varsa geç kalma yani
Hiç bir şey için geç değildir istemen gerek başarmak zordur
Tolstoy'un bisikletini araştır derim. Cevabını orada bulacaksın ♡
Okumanın yaşı olmaz üstelik daha bence çok yaşlı değilsin
Vahh nineeeem vaaah çok yaşlanmışsın kıyamam sana :)
Hayır yirmilerin başı sayılır hiç bir şey için geç değil
Geç değildir ancak biraz acele edilmesi gereken bir yaş bence.
Hayat daha yeni başlamış bir yaştır.
#RainbowRebelRose
Hayır oldukça güzel ve erken bir yaş
hayır tabikide yaşın ne önemi var her yaşta istediğin herşeyi yapabilirsin
Geç yapma sakın sgfdfh. Kız nereye yetişiyorsun yap içinden geçç. En fazla ne olur.
Kendini böyle kodlama
Nasıl yani
Bence yasnda bir geç kalmslk yok
Değil elbette
niye geç olsun çok gülerim buna ben
Değil. Şimdi değilse ne zaman sen değilsen kim
Hayır değil ben o yaşta staj görüyordum
Geç değil. 50 yaşında bile yapan var
Cİdden bende bu durumdayim
hayır tam zamanıdır
Evet genç yaş tabi yolun başı demek 🤷♂️
Hayır hiç bile 😇
Ne yapacağına bağlı
Geç değil
hala vaktin var koş
okuyacan bölüme baglı
Geç değil