Kızlar Bir Adım Öne İlk iş gününüz nasıl geçmişti hatırlıyor musunuz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Nasıl geçmisti İlk iş gününüz nasıl geçmişti hatırlıyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Ars005 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 77% +1 yıl benim burada ne işim var diyip kendimi sorgulamıştım 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Nerde çalışıyordun ki Yorumla Ars005 +1 yıl kamyom kop. tıu +50 dayılar arasında 19 yaşında gençtim :D Yorumla
asistant Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 76% +1 yıl Çok heyecanlıydı elimi bile nereye koyacağımı bilememiştim 0 0 Yorumla
sekssseverr Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl İlk iş günü çok sıkıcı geçiyor akşam olmak bilmiyor 0 0 Yorumla
Bey_NeLmiLeL Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Çok sıkıcı be zevksizdi. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla Bey_NeLmiLeL +1 yıl Muhasebe bürosunda işe başlamıştım.Stajerdim ve en aksi huysuz kişilerle çalışmıştım.İlk Deneyimim iyi değil di Yorumla Soran +1 yıl Benim de ilk iş deneyimim iyi değildi. Anaokulunda staj yaptım qma çalıştığım kurumdaki öğretmenlerle anlaşamadım o yüzden benim de ilk deneyimim kötüydü Yorumla Bey_NeLmiLeL +1 yıl Sanırım çok nadir insanın yüzü gülmüştür ilk gün Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
benim burada ne işim var diyip kendimi sorgulamıştım
Nerde çalışıyordun ki
kamyom kop. tıu +50 dayılar arasında 19 yaşında gençtim :D
Çok heyecanlıydı elimi bile nereye koyacağımı bilememiştim
İlk iş günü çok sıkıcı geçiyor akşam olmak bilmiyor
Çok sıkıcı be zevksizdi.
Neden
Muhasebe bürosunda işe başlamıştım.
Stajerdim ve en aksi huysuz kişilerle çalışmıştım.
İlk Deneyimim iyi değil di
Benim de ilk iş deneyimim iyi değildi. Anaokulunda staj yaptım qma çalıştığım kurumdaki öğretmenlerle anlaşamadım o yüzden benim de ilk deneyimim kötüydü
Sanırım çok nadir insanın yüzü gülmüştür ilk gün
Ağırdı sunta çektim kollarım hep yaralandı 13 du yaşım
Vucudumu hissetmiyodum agridan
Güzel geçti