Hiç çalışmadım daha önce şimdi 3 aylığına havaalanında çalışacağım, ingilizcem B1, B2 seviyesinde, sizce cv'ye neler yazsam dolu görünür? 🐚
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Havaalanından olumlu sonuç alamazsan otellere başvur, eleman alıyorlar yazın. Yabancı dilin varsa şansın yüksek olur.
Hiç şansın yok üzgünüm
hangi birime başvuracağını yazsaydın bari
Dış hatlar için başvuracağım. Check in, bilet satışı vb
hangi firmaya basvuruacaksın, tgs, havas, celebi, pegasus yer hizmetleri
Ben direk havaalanının sitesinden başvurucaktım tek tek firma seçebildiğimizi bilmiyordum sence hangisine başvurmalıyım?
biraz ingilizce konusabiliyosan sıkıntı yok ama havas ve celebiye girmek daha kolay tabi, mülakata çağırılırsan kıyafetine dikkat et, alınırsın ya çok zor değil, yer hizmetleri çalışma koşulları ve ücretler zaten çok iyi değil, o yüzden sürekli giren çıkan işe çok olur
İngilizcem orta-ileri düzeyde telafuzum da baya iyi teşekkür ederim yardımın için
rica ederim