+1 yılValla sen şimdi burada yok bu mesleği sen yapıcan yok sevmek önemli millet ne dedi falan bunlar koca bir peri masalıdır diyetisyen iş bulamazsın çünkü bölüm mezunu çok bulsanda asgari geçmez he kendi ofisini acarsın iyi kazanırsın oda çevren olcak ki o kdr çevren varsa ne diye üni okucaksın oda ayrı bir denklem yok para önemli değil ben okurum önemli olan meslek diyorsan asgari ücret altına calısınca bir ev kirasını bile odeyemezsen o zaman ne sevgi kalır ne bir şey millete aldanma yapıcagıj sevdiğin işe göre değil turkıyede para kazancagın mesleği seçmeli sın bunu yaparken stratejik olmak önemli
42 Yorumla- +1 yıl
@gaddarım knka boş yapma kendi işini kurarsa evet kazanır senin cevrendeki 10 tane diyetisyen çevresi olan insanlar ve zamnında işi gücü oturtmuş çevre kazanmıs insanlar biz yeni mezun olcak insan dan konuşuyoruz bana eski insanları anlatma boşuna
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılAçıkcası bu sana bağlı, seçtiğin meslek ile sen uğraşacaksın ve hayatının büyük bir bölümünü mesleğin ile geçireceksin, sen eğitimini alacaksın. Burada en önemli nokta işini toplumun/çevrenin sevmesi değil, senin gerçekten sevmen gerekiyor. İşini sevmeyen insanlar hiç bir zaman yaptıkları mesleğe kendilerinden bir şey katmıyorlar, %100 yapmaya çalışmıyorlar, zamanla sönüyorlar, hayattan ve kendinden tatminsizlikleri işlerine yansıyor ve bu hem kendilerine hem hizmet ettikleri insanlara hemde çevrelerine zarar veriyor. ( bu yüzden bazı avukatlar zengin, bazıları müşteri bulamıyor, bu yüzden bazı doktorlar zengin oluyor, bazıları olamıyor, konu seçtiğiniz meslek değil, iş hayatınız kişisel niteliklerinizin bir devamı, ve iş hayatındaki başarının %50 si işini sevmekten geliyor). Bu yüzden meslek seçerken kalpten seveceğin bir meslek seçmeni dilerim.
20 Yorumla
+1 yılSağlık sektöründe olup da rahat şartlarda çalışabileceğin nadir mesleklerden biri. Hastane veya sağlık ocağında çalışacak olursan şartların rahat olur, kanla irinle uğraşmazsın, yapacağın işin riski düşük olacağı için kafan rahat olur. Kendi işini yapacak olursan da aktif ve girişken olman koşuluyla güzel para kazanabilirsin.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılbence güzel meslek
00 Yorumla
+1 yılMerhaba, öncelikle insanların ne söyledigini umursamamalısın , bu meslegi sen yapacaksın mezun oşdugun zaman önemli olan senin ne düşündügün çünkü bir meslegi , işi severek yapmak var. Ve istemeyerek yapmak var
10 YorumlaDaha önemli bir soru sormak istiyorum müsaadenizle. Diyetisyenlerin hepsi neden aşırı kilolu? 🤷🏼♀️
23 Yorumla- +1 yıl
diyetisyenlerin hepsi aşırı kilolu değil. bazı diyetisyenler değişen faktörlere bağlı olarak kilo alabilirler. mesleki stres, zaman yönetimi zorlukları ve kişisel yaşam koşulları gibi. her meslek grubunda olduğu gibi diyetisyenler için de kilo kontrolü zorluğu yaratabilir. + diyetisyenlerin değişen yaşam tarzları ve beslenme alışkanlıkları nedeniyle kilo alabilmeleri mümkündür. lakin bircok diyetisyen sağlıklı yaşam tarzı uygular ve danışanlarına sağlıklı beslenme ve yaşam önerileri sunar
- +1 yıl
Qrada zayif var tas gibiler
+1 yılValla hevesini kırmak istemem ama sağ olsunlar her apartmanı üniversiteye çevirdikleri için yığınla mezunu var ve para vererek 180 200 puanla okuyabileceğin bir bölüm haline geldi.
00 YorumlaBence günümüzde en çok işe yarayan mesleklerden biri herkes yemeği ne kadar çok seviyorsa o kadar zayıf olmakta istiyor
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede
Bence çok güzel savci olmak istemeseydim diyetisyen olmayı isterdim
20 YorumlaGüzel bir meslek yorucu değil. Hastaların sık olmaz. Ama ataması çok zor. Baya yüksek alman gerekiyor
00 Yorumla
+1 yıl50 liraya reçete yazarsın Bir sürü mezunu var ve işsiz Hemşirelik ebelik gibi bölümlere bak derim
00 YorumlaHer önüne gelen diyetisyen oluyor. İş potansiyeli var ama bu işi yapan çok oluyor. Ne gibi eksisi olur bilemedim
00 Yorumla
+1 yılZenginsen, çevren varsa ya da oku. Yoksa psikoloji gibi sürünürsün. Çok mezun var. KPSS çok zor.
00 YorumlaHarika meslek. Zira karbonhidrattan başka besinle karnını doyuramaz oldu insanlar! Obezite artıyor
10 YorumlaBi yakınım tercih edip bırakmıştı Pek benlik de değil bilemiyorum
00 Yorumlabence güzel bir meslek geleceğide iyidir diye düşünüyorum
00 Yorumla
+1 yılSen istiyorsan gerisi önemli değil. Gönlün o mesleği istiyorsa o mesleği seç.
00 YorumlaMeslek olarak güzel elbette ki anca getiri olarak memnun etmez
00 YorumlaDisardan bakilinca kolay ve rahat bi meslek gibi gorunuyor
00 YorumlaBence güzel bir meslek günümüzde de çok tercih ediliyor
00 YorumlaEvet, hele ki işlerinde başarılıysan ve İstanbul’da yaşıyorsan ünlülerle iş yapıp güzel kazanırsın
01 Yorumla- +1 yıl
Sende fitsin
Bence tercih edilmemeli özellikle böyle bir devirde
00 YorumlaObezitenin bu kadar yükseldiği ülkede geçerli meslektir bana göre.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılArkadaşım okuyor (mühendis kendisi) son 1 senesi kaldı artık doktorla anlaşmadan yer falan açılamıyormuş öyle şeyler düşünüyorsan bi bak istersen
12 Yorumla- +1 yıl
Mühendislikten sonra mı diyetisyenlik okudu
Cevap sahibi+1 yılEvet
+1 yılher meslegin kendine gore zorluklari avantajlari dezavantajlari var hayatim.. kendi karakteristik ozelliklerine gore de olcup tartmalisin. cunku ayriyeten bir insanin hayatini ogrenecek, danismanlik yapacaksin.
10 Yorumla
+1 yılMerhaba.
Kimin ne meslek olmak istediği kişiye göre değişir. Şahsen ben diyetisyenlik okumam, ama sen okuyorsan ve olmak istiyorsan, saygım sonsuz. Diyetisyenlik güzel meslek ama bana göre değil :))10 Yorumla
+1 yılBence diyetisyenlik iyi bir meslek tabii ama çok para kazanır mı bilemem ve hani ülkenin bu kadar obezlik seviyesi artmışken Bence çok iyi olabilir ama dediğim gibi parasından Emin olamadım Bence vazgeç yani
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbence çok güzel bir meslek ama bilimi sürekli takip etmen gerek. insanlarla iletişim biçiminin iyi olması gerek. tercih edilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSon yıllarda çok populer bir meslek tercih edilir mi bilemem ama özelde rekabet çok devlette ataması nedir bilmiyorum
00 YorumlaOlurda kilo alırsan ve yarim kilo bile fazlasi olursa manşet olur insan televizyonlar gazeteler herkes onu konuşur
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzel bir meslek bir de eczacılık ama bana sorarsan eczacılık daha güzel.
018 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAtanan atanıyor ama, önemli olan derece yapabilmek ve çok çalışmak. Doğrusu ben hiç bir yüksek puan alan kızın atanamadığını görmedim.
Cevap sahibi+1 yılDeğil haklısın ben de işsizim atanamadım ama başka bir durumdan, ama o bahsettiğim gibi de değil benim durumum, yaa sen de işte olmasın diye açıklama yapmak istedim.
Cevap sahibi+1 yılÖyle konuşuyorsun ki derken nasıl yani kötü mü konuştum? Ve o dediğin abazanlıktanı da anlamadım 😕
Cevap sahibi+1 yılMesleğimi mi söylemedim diye aklına başka şeyler geldi 😅
Cevap sahibi+1 yılTamam
Cevap sahibi+1 yılZaten konu nereden nereye geldi 😄
Cevap sahibi+1 yılPeki o zaman belki başka bir sorunuza gelecek olursam görüşürüz diyeyim ve konuyu burada bitireyim. 🙂
Cevap sahibi+1 yılBir de kalp atıyor ya 😅
Cevap sahibi+1 yılNe bileyim neyse boş ver iyi akşamlar 😅
+1 yılOrtada bu kadar mezun varken bir daha düşünün derim
20 Yorumla
+1 yılGüzel ama atama yüksek ve daha iyi bir meslek olabilir mesela ona benzeyen gıda mühendisi kimya da olabilir
00 Yorumla
+1 yılMatematiğim olsa direk okur mezun olunca ofis açardım çok sermaye gerektirmiyor ofis diğer işler gibi ve çok tutulan bir meslek bence
00 Yorumla
+1 yılİnsanların kendine daha fazla dikkat ettiği ve obezitenin bu kadar arttığı bir dönemde bence iyi bir meslek
00 YorumlaPara konusunda bilmem ama rahat bir meslek olduğu kesin
00 Yorumla
+1 yılİşinde iyi olur iş bulursan güzel rahat bi meslek mezunu çok.
00 YorumlaBayağı popüler ve geleceğin meslekleri arasında
00 Yorumla
+1 yılDevlette ataması zor çevren varsa ve kendi işini kurarsan süper bir meslek
00 Yorumla
+1 yılevett hayalim olan meslekti okuyorum öneririim🩷
04 Yorumla
Soran+1 yıl@softbey neden etmesinler?
- +1 yıl
Ciddi misin gerçekten bu sn misin
- +1 yıl
Sendende iyi olur diyetisyen
+1 yılMükemmel bence okumak isterdim
10 YorumlaGüzel bol paralı ülkede çok obez var.
00 Yorumla
+1 yılEvet güzel iş kapısı bulunuyor
00 Yorumla
+1 yılaç klırsın parasız ir meslek
00 Yorumla
+1 yılGeleceği olmayan bir meslek
00 YorumlaMeslek güzel ama Türkiye'de tercih edilmez bence
00 YorumlaOlur iyi derecede biyoloji ve kimya ister
00 Yorumla
+1 yılGüzel meslek ve diyetisyenler de guzel
00 Yorumla
+1 yılGüzel de sana bağlı
00 YorumlaYani başka iş yapamıyorsan olur
00 YorumlaSana bağlı diyetisyenlik biraz influserlık gibi
00 Yorumla
+1 yılTercih edilebilir evet.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzel tercih edilir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzel meslek tercih edilir
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeverek yaparsa. Evet
00 YorumlaBundan sonraki zamanlarda iyi iş yapacak
00 Yorumla
+1 yılGereksiz
30 Yorumla
+1 yılkamuya gir özellikle yatarsın
00 Yorumlaİnfluencer olucaksan okunur
00 YorumlaObez çok var bence güzel
00 Yorumla
+1 yılİyi evet
10 Yorumla
+1 yılBence güzel
10 Yorumla
+1 yılGüzel ve rahat bir meslek
10 Yorumla- Devamını Gör (31)
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer