Kadınlar için polis olmanın avantajları-dezavantajları nelerdir?

Merhabalar ben polis olmak istiyorum. 4 yıllık üniversite mezunuyum. Sınavları geçince düz memur olarak mı işe başlarım yoksa komiserlik gibi bir durum söz konusu olabilir mi?
Sizce zor bir meslek mi kadınlar açısından? Zor ise neden?
Kadınlar için polis olmanın avantajları-dezavantajları nelerdir?
Cevapla