Merhaba arkadaşlar şu an 19 yaşındayım bu yaz 20’ye geçeceğim. Daha önce 2 yıllık moda tasarım kazanmıştım İstanbul’da okuyordum fakat özel sebeplerden okulumu sildirdim şimdi tekrar 2 yıllık bir bölüm yazacaktım bu sefer devlet okulunda okuyamayı planlıyordum sınava biliyorsunuz az kaldı 2 yıllığı da 4’e tamamlayacaktım DGS ile. Yetenekli bir kızım küçüklükten beri resim çiziyorum dikiş makinesi aldım şimdi evde kalıp ve dikiş öğrenmeye çalışacağım annemle maddi durumumuz çok iyi değil ve annem şu an çalışıyor çok yorulduğunu biliyorum ve ona yardımcı olmak için iş ilanlarına bakarken (garsonluk gibi arıyordum) evimize çok yakın bir yerde tekstil firması gördüm çok güzel abiye tasarımı yapan kaliteli bir şirket. İş ilanında yetiştirilmek üzere deniliyordu ve maaş + sgk var tasarımcı olarak uzun süreli birini istiyorlar sizce hangisini tercih etmeliyim deneyim kazanıp evde dikiş öğrenip bilgisayar programı kalıp bunları işe girerek geliştirmeyi mi yoksa 2 yıllık bölümü yazmayı mı? Lütfen yardımcı olun çok kararsızım
Çok Süper Cevap
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
4Cevap
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer