Sizce istediğim meslekte çalışıp deneyim ve para kazanmak mı, okumak mı?

Merhaba arkadaşlar şu an 19 yaşındayım bu yaz 20’ye geçeceğim. Daha önce 2 yıllık moda tasarım kazanmıştım İstanbul’da okuyordum fakat özel sebeplerden okulumu sildirdim şimdi tekrar 2 yıllık bir bölüm yazacaktım bu sefer devlet okulunda okuyamayı planlıyordum sınava biliyorsunuz az kaldı 2 yıllığı da 4’e tamamlayacaktım DGS ile. Yetenekli bir kızım küçüklükten beri resim çiziyorum dikiş makinesi aldım şimdi evde kalıp ve dikiş öğrenmeye çalışacağım annemle maddi durumumuz çok iyi değil ve annem şu an çalışıyor çok yorulduğunu biliyorum ve ona yardımcı olmak için iş ilanlarına bakarken (garsonluk gibi arıyordum) evimize çok yakın bir yerde tekstil firması gördüm çok güzel abiye tasarımı yapan kaliteli bir şirket. İş ilanında yetiştirilmek üzere deniliyordu ve maaş + sgk var tasarımcı olarak uzun süreli birini istiyorlar sizce hangisini tercih etmeliyim deneyim kazanıp evde dikiş öğrenip bilgisayar programı kalıp bunları işe girerek geliştirmeyi mi yoksa 2 yıllık bölümü yazmayı mı? Lütfen yardımcı olun çok kararsızım

Sizce istediğim meslekte çalışıp deneyim ve para kazanmak mı, okumak mı?
Cevapla