+1 yılbir erkek olarak kadınların da herşeyi yapabileceğini önyargılı olmadan destek vererek tabi. günümüz de çoğu erkek o kadın şunu bunu yapamaz diyor ama gel gör ki bazı kadınlar var çoğu erkekten daha iyi yapıyor o işi sadece erkeklerin çoğu kendisi yapamıyor ve gururuna da yediremiyor bir kadının onun yapmak istediği şeyi yapınca. kısaca biz erkekler olarak kadınlara destek verirsek gücünü potansiyelini ortaya çıkarır
12 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle katılıyorum sana kardeşim
- +1 yıl
teşekürler ❤️
En İyi Cevaplar
+1 yılValla bilmiyorum bu konuda yorum yapamayacağım. Babası değil anası tarafından yetiştirilmiş, dişil enerjisi yüksek, feminist düşünce angajmanlarıyla beyin hücreleri ölmüş, feminist hareketi önderleri kadınlar gibi konuşan erkek tipleri cevap versin bu soruya. Ne yorum yapacaklar çok merak ediyorum.
Kadınların bir şeyi keşfetmeye ihtiyacı yok. Kadınların yüzde 35'i çalışma hayatındadır. Bunun 20 puanlık kısmı devamlı faal olarak çalışıyor. 15 puanlık kısmı mobilizedir. Ya işe girip bir süre sonra çıkıyor. Ya da evlendikten sonra çalışmıyor.
Kadının güç ve potansiyel keşfetmeye ihtiyacı yok. Üniversiteye kadar babası bakıyor. Üniversitede hem babası harçlık gönderiyor hem de yemek masraflarını erkek arkadaşları karşılıyor. Evlenince kocası bakıyor. Boşanırsa da hem nafaka alıyor, hem de babasının evinde yaşıyor.
Kaldı ki kadınların yüzde 80'i hayatında baba, erkek kardeş, sevgili ya da kocası yani hayatında herhangi bir erkek olmadan kendi ayakları üzerinde durabilecek şekilde evrimleşmemiştir. Avcılık toplayıcık döneminde de aynı şekilde ava çıkanların büyük çoğunluğu erkekti. Kadınların çoğu da mağarada erkeğini bekliyordu. Avcılık yapan çok az kadın vardı. Tıpkı günümüzdeki gibi...
14 Yorumla
Soran+1 yılBen açıkçası öyle olduğunu düşünmüyorum kardeşim mesela bizim geçmiş dönemlerde tarihlere bakarsan ata binmeyi silah kullanmayı bilen kadınlarımız var �zel işler yapan kadınlarımız var yani şu anki kadınları veya şu anki erkekleri baz alarak kadınların hepsi aynı diyemeyiz zaten her şeyden önce İslamiyet kadınlara bu Hakkı vermiştir hani şimdi kadınlar diyor ya İslamiyet kadınları köle yaptı diye Hayır öyle bir şey yok mesela Kadın çalıştığını kocasını vermek zorunda değildir örnek veriyorum kadın evde yemek yapmak hizmetçilik yapmak zorunda değildir �slamiyet kadına bu bu yetkiyi vermiştir zaten sana feminist kesimi hiç sayma onların islamiyetle kültürle ahlakla bilgileri yok onların savunduğu şey kadın hakları değil bambaşka bir şey
- +1 yıl
Azizim doğru bizim tarihimizde ata binen silah kullanan kadınlar var. Ama inan ki bunların sayısı o zaman da azınlıktı. Filmlerde sadece savaşçı kadınları gösteriyor. O kadınlar bile kendi başına savaşamaz. Bir erkeğin yardımına, korumasına ihtiyacı var.
Kadın çalıştığından kazandığı parayı kocasına vermek zorunda değil. Onurlu bir erkek, kadın parası yemez zaten jigolo değilse. Hatta kadın çalışmak zorunda da değil. Maddi sorumluluk erkekte. Erkek çalışmak zorunda da. Kadın da yemek temizlik yapmak zorunda kimse kusura bakmasın. Hayat farklı kulvarlarda da olsa müşterektir. Kendini yemek, temizlik yapmak zorunda hissetmeyen bir kadın evlenmesin o zaman. Gitsin babasının evinde otursun ya da kendine ait bir evi varsa orada yaşasın.
Soran+1 yılAslında bazı şeyler zorundalık olması kişiden kişiye değişir yani sana şöyle bir şey söyleyeyim kadın onu yapmak zorunda erkek bunu yapmak zorunda değil değil hayat bunları insanlara gerektirdiği için yapmak zorundayız yoksa hiçbir erkek çalışmak istemez yoksa hiçbir kadın yemek yapmak istemez yani hayatın herkes için belli başlı zorluklar var
- +1 yıl
👍👍👍👏👏👏
+1 yılEn başta okutarak... kırsal kesimde hala ilköğretim görmemiş kız çocukları var... büyük şehirlerde şehir dışında üniversite kazanmış ama gitmesine izin vermeyen aileler var... artık üniversite okumakta pek fayda etmiyor ama o diplomayı sadece etiket amaçlı alıp kendi işini kurmak isteyen kadınlarda var
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
Kendini güvenen kadınların kendini destekler. Kadınların baş tacıdır. 💓
19 Yorumla
Soran+1 yılBiz ne oluyoruz 😂
Soran+1 yılErkek için yok ki, bu ayrımcılık 😂
Soran+1 yılAma bence bu sitede çok ayrımcılık var özellikle niye mesela Bu sitenin adı kızlar soruyor O zaman sadece kızları alması gerekmez mi
Soran+1 yılYani çok saçma ya sitenin adı kızlar soruyor ama erkeklerde kullanıyor
Soran+1 yılYönetime yazdım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Şimdiden başımızın etini yiyorlar bence yeterli dahasına gerek yok
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden
Kadınlar artık güçlü gerek yok bence..
04 Mart , 2024 Pazartesi 23:0010 YorumlaKadınlar çiçektir hepsini sevmek lazım
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet 😂
Anlayışlı olarak
10 Yorumla
+1 yılKadının kendine güveni olması lazım.
10 YorumlaKendi bulur zaten öyle bi niyeti varsa
00 Yorumla
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 