Kızlar Bir Adım Öne Okumak istiyorum ama 3 sene gerideyim. Üniversite okumak için en geç yaş kaç? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Okumak istiyorum ama 3 sene gerideyim sizce ne olur? Okumak istiyorum ama 3 sene gerideyim. Üniversite okumak için en geç yaş kaç? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Dürrüşehvar56 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Sınavı kazanırsan okursun yaşın bi önemi yok okumak için sen istiyormusun orası mühim. 0 0 Yorumla
Zatı_dehb Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Oyle bir yaş yok 31 yaşındayım tekrar sınava gireceğim 0 0 Yorumla
Asyamınabeyza Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Sacmalama insanlar 40li yaşlarda bile okumaya başlıyorlar. Hicbisi için geç değil yaşadığın sağlığın olduğu sürece... 0 0 Yorumla
banasorkanka07 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl bende üniversite sınavına hazırlanıyorum ikinci kez gircem yaş onemli degiil istemek önemli 0 0 Yorumla
Gizli_biri1 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Hiç önemi yok her zaman olur istersen yardımcı da olurum 0 0 Yorumla
TuruncuJaponBalığı Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yeter ki işte istediğin her yaş olur 1 21 Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Yaşayamıyor istedigimiz hayatı ne yapacaz Yorumla TuruncuJaponBalığı +1 yıl Sen çabala olmuyorsa ya vakti değildir ya da hayırlı değildir Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Haklısın ama olmuyor kismetimde yok diyem Yorumla TuruncuJaponBalığı +1 yıl Kısmet evet kısmetse olur Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Haklısın senin hayatın nasıl mutlumusun Yorumla TuruncuJaponBalığı +1 yıl Halimize bın şükür Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Şükür ama genede zor hayatta yasiyoz Yorumla TuruncuJaponBalığı +1 yıl Şüphesiz her zorlukla beraber bir kolaylık vardır Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Evet öyle evlimisin peki Yorumla TuruncuJaponBalığı +1 yıl Mesajlasasim yok ya Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Rica etsem kusura bakma ihtiyacım var desem dertlesmeye Yorumla TuruncuJaponBalığı +1 yıl Başka biri vardır illlaki dertleseecek Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Olsa sende. Rica edip senide zora koymam Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Gerceten yeniyim sitede Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Kardeş nerdesin Yorumla TuruncuJaponBalığı +1 yıl Burdayım Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Gel ya kurban olsun sana herkes Yorumla TuruncuJaponBalığı +1 yıl Dertleşmek isteyen var mı diye soru paylaş çıkar biri☺️ Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Paylaşım dolu yeniyim ondan kimse cikmaz Yorumla TuruncuJaponBalığı +1 yıl Belli olmaz dene Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl Olmuyor genede sağol bu kadar kime rica etsem acirdir ama iyi geceler Yorumla
Kıbrıstahayat Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl En geç 20 0 1 Yorumla Kıbrıstahayat +1 yıl 40 yas Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sınavı kazanırsan okursun yaşın bi önemi yok okumak için sen istiyormusun orası mühim.
Oyle bir yaş yok 31 yaşındayım tekrar sınava gireceğim
Sacmalama insanlar 40li yaşlarda bile okumaya başlıyorlar. Hicbisi için geç değil yaşadığın sağlığın olduğu sürece...
bende üniversite sınavına hazırlanıyorum ikinci kez gircem yaş onemli degiil istemek önemli
Hiç önemi yok her zaman olur istersen yardımcı da olurum
Yeter ki işte istediğin her yaş olur
Yaşayamıyor istedigimiz hayatı ne yapacaz
Sen çabala olmuyorsa ya vakti değildir ya da hayırlı değildir
Haklısın ama olmuyor kismetimde yok diyem
Kısmet evet kısmetse olur
Haklısın senin hayatın nasıl mutlumusun
Halimize bın şükür
Şükür ama genede zor hayatta yasiyoz
Şüphesiz her zorlukla beraber bir kolaylık vardır
Evet öyle evlimisin peki
Mesajlasasim yok ya
Rica etsem kusura bakma ihtiyacım var desem dertlesmeye
Başka biri vardır illlaki dertleseecek
Olsa sende. Rica edip senide zora koymam
Gerceten yeniyim sitede
Kardeş nerdesin
Burdayım
Gel ya kurban olsun sana herkes
Dertleşmek isteyen var mı diye soru paylaş çıkar biri☺️
Paylaşım dolu yeniyim ondan kimse cikmaz
Belli olmaz dene
Olmuyor genede sağol bu kadar kime rica etsem acirdir ama iyi geceler
3 tane adım atın
Okumanın yaşı yok
29 yaşındayim okuyacağım
25 vs okuyanlar çok
oku istediğin zaman
Bölüme bagli
En geç 20
40 yas