+1 yılBen o işe güvenmiyorum ya, malın biri ileri geri konuşur bende ters yaparım davalık olurum diye girmiyorum aslkjhladjsljkasdjfkad
Ama sahibindende bolca var bakabilirsin oradanda
12 Yorumla
Soran+1 yılSahibinden nasıl çağrı merkezi oluyor
- +1 yıl
İlan kanka ilan atıyorlar
En İyi Cevaplar
+1 yılCanım dilersen bu konuda haklarının da çok iyi olduğu ve bildiğim teleperformance şirketini öneririm direk sesli görüşme sağla internette telefon numaraları var ekipmanlar vs hepsi
Şirkete ait istanbuldaysan işin daha kolay☺️111 Yorumla
Soran+1 yılİstanbuldayım.
- +1 yıl
İstanbulde zaten şirket güvenebileceğin bir yer konuşur aklına yatarsa dene derim
Soran+1 yılNasıl başvurabilirim. Süreç nasıl işliyor bilgin var mı
- +1 yıl
Ben çalışıyorum ilk olarak sesli konuşuyorsun sana hangi departmanlarda ihtiyaç olduğunu belirtiyor sen hangi
Projeyi kabul eder ve onaylarsan süreç hakkında bilgindiriyorlar ben 1,5 senedir evden çalışıyorum ama her proje farklı yemek kartın özel sağlık sigortan yol vs bunlar vs eksiksiz gün gün yatırılıyor kafanın rahat olacağı yer
Soran+1 yılLise mezunuyum. Daha öncede çalışmadım sorun olur mu
Soran+1 yılBirde evden çalışmak istiyorum
- +1 yıl
Hayır zaten lise mezunu olmam yeterli ilk başta eğitim alıyorsun onlar sana neyin nasıl olduğunu öğretiyorlar ama burdan bilgi aldığını söylemezsen sevinirim konuşma sırasında
- +1 yıl
Evden olan proje var şirkette olan var onu konuşurken sorman lazım
Soran+1 yılNiye öyle dedin. Onu söylemem zatende güvenilir bir iş mi peki neyle ilgili. Birde eğitimi nerde veriyorlar şirketemi gidiyorum
- +1 yıl
Bize genelde gizlilik ile ilgili her ay neredeyse sınava giriyoruz projemizi bile söylememiz yasal normalde aklıma kötü bir şey gelmesin kurumsal bir firma güvenilir bir yer zaten googleye yazsan görürsün sen böyle bir yerden biri bana önerdi dediğinde bende işimden olmak istemem 😂yardımcı olmak için yazdım
Soran+1 yılBiraz çekingen biriyim. Ama çalışmakta istiyorum diksiyonuma güveniyorumda evden çalışırım ancak ben şirkete gidemem. Teşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
+1 yılCall center işlerine bak derim büyük şirketler telefona çalışmaya izin verebiliyor
116 Yorumla
Soran+1 yılNerden bakılıyor
- +1 yıl
Kariyer. com'dan bakabilirsin orada genelde büyük şirketler var ve sağlam şirketler
Soran+1 yılorada da çoğu önlisans dil istiyor. Peki Teşekkürler bakarım. Ama şansım düşük sanırım.
- +1 yıl
Ya olsun sen yine şansını dene sonuçta çok okuyan da çok iyi bir iş yapmıyor yani biz bizim sektörden Mesela örnek vereyim mezun oluyorlar bir işe başla şunu yap desen hiçbir şey bilmiyorlar yani mezuniyet demek her şey değil önemli olan kabiliyet
Soran+1 yılŞansımı denerim elbette fakat bazı şirketlerin istekleri uzman. ya da önlisans dil felan oluyor ya o yüzden almazlar beni diye moralim bozuluyor
- +1 yıl
Ya olsun sen yine bir şansını dene yani Hiç ummadığın yerden ummadığın şeyler olabilir çünkü Mülakatta bir kere çağırman yeter onlar için en azından seni bir görmeleri işte konuşman diksiyonun enerjin işte iş bitirici kavramın çözüm odaklı problem odaklı çözme gibi birçok faktör var yani ben ne mezun biliyorum ne mezundan görüyorum çevremde okumuş ama yani ya Bir çocuk bile emanet edilmez yani o insanlara
Soran+1 yılKendimi birçok üniversite mezunlarından daha başarılı görüyorum zaten
- +1 yıl
Tamam işte bu çok güzel bir şey mesela ben de sana kendinden kısa bir örnek vereyim zamanın varsa ben ilkokul mezunuydum kendimden hep yaşça büyüklerle gezdim dolaştım sonra ortaokula bitirdim şimdi lise liseyi bitirdim üniversiteye Bilmiyorum pek hevesim yok gibi ama kendimi çok geliştirdim çok kapsamdayım hem Mental olarak hem düşünce olarak hem genel kültür olarak her türlü insanla her türlü sohbeti yapar ve bilgin vardır yani
Soran+1 yılİşiniz nedir
- +1 yıl
Ya mesela şu an özel bir şirkette bir bölgenin bölge müdürü ve 20 yıldan beri bu işle uğraşıyorum yani her şey okumak değil önemli olan başarmak azim istek çok önemli Hani Tamam Evet bu seviyeye Ben de kolay gelmedim zorlandım ama hep emek verdim
Soran+1 yılAnladım. Kolay değil elbet ama bende böyle bişey düşündüm işte iş ilanlarına bakıncada moralim bozulmadı değil birçok şirket tecrübeli arıyordu bulamadım bir türlü nasip
- +1 yıl
Ya tabii şans işi nasıl birisi kısmet işi değilim ama buralara kolay gelinmiyor yani artık hani şöyle ben kendi açımdan söyleyeyim şirket beni seçimi ben artık şirket seçiyorum çok daha büyük bir şirket vardı Mesela Türkiye çapında ciddi markalar olan ve ciddi ürün Gama olan Mesela ben ona tercih etmedim bir alt daha düşük firmayı tercih ettim mesela
Soran+1 yılBende bulurum iş inşallah çok istiyorum
- +1 yıl
Umarım bulursun İş güzel bir yer güzel bir şirket ya da şimdi işsizsen Hani böyle bir bilmiyorum Yaşadığım bir büyük şehirde misin Ama en azından avm'lere de şirketlere bir başvuru yap falan onların sitelerinden ya da bulunduğu iş ilan sitelerinden Yani en azından boş kalmazsın bu süreçte
Soran+1 yılDaha öncede çalışmadım
- +1 yıl
Olabilir bence şansın deneyebilirsin Bence başvuru ilanları falan yani diksiyonunu ise bile iletişimi kuvvetliyse olabilir
Evden homeoffice 👩💻 yap
19 Yorumla
Soran+1 yılDaha açıklayıcı olursanız sevinirim. Nasıl yapacağımı bilmediğim için soruyorum
Soran+1 yılNe işi oluyor genellikle
Soran+1 yılKariyer. net ten mibakayım
Soran+1 yılTeşekkür
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer