+1 yılSınavları kazan , disiplin ve otoriteyi orada kendiliğinden oluşan doğal bir süreç olduğunu göreceksin. Ben narin , hassas biriyim dersen. Bu durumun suistimale kapalı olması için, iletisimlerini resmi tut gerek subay olsun gerek astsubay veya uzmanlara karşı bu yeterli , ilk zamanlar er ve erbaşlarla çok iletişimin olmaz , sadece kirsala gidersen olur veya merkez komutanliklari gibi yerlerde olur. O zaman onlara karşı da resmi ol. Sesinin tınısını arkadaşınla konuşur gibi değil bir çocukla konuşur gibi değil, biraz tok bir ses tonu olarak kullanmaya çalışırsan ve yüzündeki mimiklerde yumuşatma yapmazsan hersey istediğin gibi ilerler. Başarılar dilerim kendine çok iyi bak.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Çalışman gerekiyor, bir de koşu falan başla şimdiden
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılalacaksın eine vurucan kırbacı vurucan kırbacı
08 Yorumla
Soran+1 yılDoğru:)
Cevap sahibi+1 yılmantıklı , her alanda böyle kadınlara ihtiyac var. dominant kadın seven erkekler , dominant kadın bulamıyor
- +1 yıl
Kırbaçlamakta ayrı bir zevk
Cevap sahibi+1 yıl@Vitisvinifera ben şiddete karşıyım en azında fiziksel şiddete, psikılojik üstünlük daha eglenceli mi sanki
- +1 yıl
Mesele zaten full kontrol, bunu yapmanın yoluda once karşı tarafı disipline etmek, bununda en kolay dayak, bence
Cevap sahibi+1 yıl@Vitisvinifera bence kişinin zaafiyetleirni kullanıp manipule etmek en dorgu ve güzel yolu.
Soran+1 yıl@Vitisvinifera harikasın
Cevap sahibi+1 yılharika tabi soran kıskama aramızdaki ilişkiyi. biz evlencez :)
spor cok önemli güclü olmalısın. girdikten sonra zaten oterite durumun gelişir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDenizharp okulunda yakınım var, kızların hepsi orsp diyor. o kadar erkeğin icinde n'olacak bir onun kucağında bir onun kucağında😁
03 Yorumla- +1 yıl
Yok artık komutanlarına mı veriyorlarmis 😂
Cevap sahibi+1 yıl300 ogrencini en fazla 10tanesi kız.5 kademe düşün 1000erkegin içinde 50 kız.
- +1 yıl
Abbboo 20 erkek düşüyor kişi başı
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlursan güzel iyi bi ezilirsin
00 YorumlaYaş kaç
114 Yorumla
Soran+1 yıl20
Soran+1 yılMsü yi kaçırdım üniden sonra giricem siz subaymısınız
- +1 yıl
Subay değilim ama daha önce araştırmıştım direk MSÜ’ye girişte yaş sınırı var evet max 2004 lüysen deneyebilirsin onun dışında üniden sonra girmek için 4 yıllık lisans mezunları için muvazzaf subaylık (dış alımlar) oluyor onlara da milli savunma bakanlığı sayfasından bakabilirsin
Soran+1 yılTeşekkür ederim biliyirum ablanfa subay bende olurum inşallah
Soran+1 yılBende ingilizce öğretmenlik ama subaylık tek hatalim
Soran+1 yılVoleybolcuyum sende bata ilgilisin yapın uygunmu askerliğe otoritermisin
Soran+1 yılBaşarılar
Soran+1 yılEmir vermek falan güzel hoşuma gidiyor
Kendini o yönde eğitmelisin
00 Yorumla
+1 yılOlmuyor öyle
00 Yorumlaİnşallah olursun
01 Yorumla
Soran+1 yılMersi
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖyle olanların özel hayatını merak etmişimdir 😂
00 Yorumla
+1 yılCennet diyorsun yani
12 Yorumla
Soran+1 yılKomutansan öyle
Güzel olur
01 Yorumla
Soran+1 yılBencede
+1 yılMSÜ ye girecen
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer