Biliyorsundur, Yöneticiler normelde memur ancak memuriyetten istifa edip ayrı bir sözleşme imzalıyorlar, isterlerse memurluğa geri dönüş yapıyorlar senin evvela bu isteğini başhekimle başhemşire ile ve mali işler müdürüyle konuşup dile getir yani onlarda seni önerebilir sözleşme zamanında. Ama lisans ve tezsiz yüksek lisans muhakkak diplomaları almaya çalış.
Senin sorunda tam bı komedi öyleyse. Hemsire hiç olmazsa senden yüksek. Hani yükselmekten söz etmişsin ya onun için dedim. Onun gibi sayısal puanla hemşire ol olabiliyorsan. Sözelden, sertifikayla ya da açıktan sekreter olmaya benzemiyor, aranızdaki farkı biliyorsundur umarım.
Ben öğrenciyken tanıştım görüştüm bi çıkarım yok sadece kendimi geliştirmek için soru sordum ama anlamsız bir şekilde küçümseyip alay ediliyorum paramı kazanıyorum dert oluyır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Önlisans mezunusun, lisansa tamamla tabi özeldemisin devlettemi ikisinede torpilin gerek
Devletteyim
Memursun
Biliyorsundur, Yöneticiler normelde memur ancak memuriyetten istifa edip ayrı bir sözleşme imzalıyorlar, isterlerse memurluğa geri dönüş yapıyorlar senin evvela bu isteğini başhekimle başhemşire ile ve mali işler müdürüyle konuşup dile getir yani onlarda seni önerebilir sözleşme zamanında. Ama lisans ve tezsiz yüksek lisans muhakkak diplomaları almaya çalış.
Tıbbi sekreterler çok rahat bence mesleğin de güzel illa bi gelişim istiyorsan kitap oku spora yazıl ekstra şeyler ama mesleki olarak bilemiyorum
Aslında hastane yönetimi açıköğretim programı var onu bitir, bide sanırım görevde yükselme sınavı var
merdiven koy altına :)
bence bir doktoru ayartmalısın. öpüşş ama sevişme , nikah masasına oturt
Yükselemezsin tıbbi sekreter olarak. Hastanelerde hiyerarşik yapı mevzuatla sabittir.
Tıbbi sekreterler yukselemezsin diye biliyorum ama belki çok bilgili ve kendini geliştirirken falan asistanlık olabilir.
Ben acilde çalışıyorum çok rahatım yükselme bence
Cen büyüyünce yüksek tıbbi secreter mi olcen cen 🤣🤣🤣
Komik olan ne bynsiz
Sensin
Her cevabı ciddiye ve üstüne alıp buna tepki verenlere beyinsiz diyebilirsin. Kapış
Hemşirelik, tıp okumazsan olduğun yerde sayarsin. Oradan yükselecek bir alan göremiyorum.
Hemşire ne alaka komedisin
Senin sorunda tam bı komedi öyleyse. Hemsire hiç olmazsa senden yüksek. Hani yükselmekten söz etmişsin ya onun için dedim. Onun gibi sayısal puanla hemşire ol olabiliyorsan. Sözelden, sertifikayla ya da açıktan sekreter olmaya benzemiyor, aranızdaki farkı biliyorsundur umarım.
Başhekime kur yaparak..
Annene mi
Hayır babama 😄
Açıktan tekrar okuyabilirsin
Tıbbi sekreter yükselemez.
Şey çok acik ya sonu sen ile biten bir topluluk var onlara yakın ol , üyeleri ol , bide lamba
Üstlerine Yıkama yağlama
DGS.
DGS ile 4 yillik
olmaz öyle , bir dr u ayartmalı
@guzelseverim34 4 senelik sevgilim var ve doktor batan ne?
e tamam işte. evlenin yükselirsin :) gerçi 4 yıldır evlenmeyen sonra niye evlensin
daha yüksek bi koltuk iste
Doktorla evlenerek
Dört senelik sevgilim doktor ama şu an utanmıyor musun böyle yorumlar yapmay
Yok ben olsam öyle yapardım, tıbbi sekreterlik daha fazla nasıl ilerleyebilirsin ki bir üstü yok yani
Tıp falan da kazanamayacağına göre
Ben öğrenciyken tanıştım görüştüm bi çıkarım yok sadece kendimi geliştirmek için soru sordum ama anlamsız bir şekilde küçümseyip alay ediliyorum paramı kazanıyorum dert oluyır
Kız ben alay etmiyorum olanı söylüyorum iyi yapmışsın işte ne güzel mantıklı olan bu , yaşam kaliten yükselmiş işte
Açılmalısın
Annen gibi mi
Evet
Ne mezunusun
Tıbbi sekreterlik
KPSS girerek
Kdemli tıbbi sekreter olursun anca
bilmem
Yükseltemezsin ki
:))))
Sınavlar ile