"Her zaman, her şartta güçlü olmalıyız" mottosuna inanıyor musunuz?

"Her zaman, her şartta güçlü olmalıyız" mottosuna inanıyor musunuz?

Her zaman güçlü olmaya çalışmalıyız ve hayatta bizi güçlü olmaya zorlar.
Ancak bazen güçlü olmak zorunda hissetmediğimiz zamanlar oluyor. Böyle tükenmişlik yaşadığımız zamanlarda da yanında güçlü görünme zorunluluğu olmadan sığınabileceğimiz huzurlu bir limana ihtiyaç duyarız.
Güçlü olmam gerekiyor dediğim zamanlarda evet inanıyorum. Her şeyi tek başına halletmiş olma güçlülüğü, insanı bazen bir bankta hüngür hüngür ağlatıyor. Ardından, bir kedinin başını okşarken bile mahzun bakıyorsun etrafa. Çok güçlü olmak da yenilmektir bazen. İnsan bazen, en dik yokuşları aşıp bir düzlükte yere yıkılabiliyor. Güçlü görünmek her zaman güçlü olmak demek değil. Öyle bir zaman gelir ki bir bebek kadar savunmasız ve güçsüz kalırız. Ama bizimle birlikte aynı yerden geçenler bizden daha güçsüzlerse başka seçeneğimiz kalmaz.
Böyle bir şey mümkün değil ki, düşmez kalkmaz sadece Allah'tır çünkü, insan bazen yıkılır da ne kadar güçlü olursa olsun. Her kişi bir dost eline ihtiyaç duyar, her zaman yetemez ki insan kendine, yalnızlık sadece Yaradan'a mahsustur. Ağlamamak güç göstergesi değildir ki, bazen ağlayabilmek de güçtür, insan olmanın verdiği güç, ağlayınca insan içindeki tüm zehri akıtır gözyaşlarıyla, yüreği temizlenir. Her zaman güçlü olmalıyız mottosuna inananlar o maskeyi taşıyanlardır, insanın yenilgileri de olur, herkesi yense de kendine yenilir
Teşekkür ederim.🌺
Ben teşekkür ederim 🌸
Temelde inanıyorum evet. İnsan elbette güçsüz olabilir, düşebilir ve toparlanması gerekebilir. Ama bu durum ile insanın en iyi kendisinin başa çıkabileceğine inanıyorum, güçsüz düşüldüğü an çevreden genelde bilinçli ya da bilinçsiz olumsuz etkiler yükleniyor insana. Motive etmesi için söylenen cümleler dahi insanı negatif yönde etkileyebiliyor. Bundan kaynaklı evet, en azından düştüğünde kendini toplayabilecek kadar gücü olmalı insanın her zaman.
Cevap
26Cevap
Her zaman güçlü olmalıyız daha doğrusu güçlü olmak zorundayız çünkü maalesef ki zayıf görününce bir de üstüne hayat ve insan tekme atıyor.. her ne kadar yorulsam da bende güçlü olmayı deniyorum ve elimden geleni yapıyorum
Tümüyle reddediyorum. Bazen insan güçsüz olabilir ki daha da güçlenebilsin. Her zaman güçlü olmaya çalışmak insanı daha da acizleştirir. Farkında olmadan gerçekleşen güçsüzlük ise bir an da felaket doğurur. Ancak kontrollü güç yönetimi hayatı daha da yaşanılabilir hale getirir.
Her zaman güçlü olamayız, olamam. Psikolojik olarakta zorlar. Bir zaman sonra ağır sorunların varken, güçlü olmalıyım dersen sürekli bu yükün altında ezilirsin. Durumu olduğu gibi kabul edip başka bir çıkış noktası bulmak daha doğru olur "güçlü olmalıyım." diye düşünmektense "Nasıl daha iyi hissedebilirim?" diyerek kendini toparlama süreci yapabilirsin mesela.
Her zaman güçlü olamayız bazen yenilmemiz güçsüz düşmemiz ağlamamız olduğumuz yerde kalmamız gereken durumlar olucaktır hayatta ama gözyaşımızı silmeyi bilmeli ağlamamızı durdurmalı yolumuza devam edebilmeliyiz asıl güç devam edebilmektir hiç düşmeden devam etmek değil
Her zaman güçlü olamayız. Düşmeye, üzülmeye, ağlamaya da ihtiyacımız var. Çünkü hayat tek bir yönden ilerlemiyor. Yeri gelecek güçsüz olacağız ama güçsüz olduğumuz gibi de güçlü olmayı da sonunda bileceğiz.
Her zaman güçlü olamayız , robot değiliz biz de insanız, bizim de gücümüzün tükendiği an elbet olabilir, önemli olan o güçsüz kaldığımız anı kimseye belli etmeden tekrar toparlanıp devam etmektir önemli olan.
Beşeriz biz, her zaman güçlü olamayız.
Bu manada edindiğim tek motto; Hatalar, düşmeler ve tökezlemeler insana dair. Ne yaparsan yap çabuk toparlan ve tek başına kalk.
Hayır her zaman güçlü olamayız biz yiyen içen tuvalete giden karnı ağrıyan vücudunda kan dolaşan duyguları olan aciz ve bozunası varlıklarız robotlar bile bir gün tekler.
İnanıyorum. Güçten düşmek demek, yıkılmak demek. Ben yıkılmadan toparlanabilmeye çalışırım hep. En dibi görmeden toparlanıp dimdik ayakta durabilmeye çaba gösteririm.
Hayır... İnsan bazen güçsüz, zayıf, yetersiz olabilir... Sorunlarını çözmeye gücü yetmeyebilir... Erkek de olsa, kadın da olsa dışarıdan destek almaya ihtiyaç duyabilir...
öylede olmalı, başka türlü nasıl ayakta durur insan ki? özellikle şu zamanda, güçsüz olduğun an düşersin. seni toparlayacak, kaldıracak birileri yoksa kaybedersin. kısaca bitersin.
yaşam içerisinde her şeyden önce "kimseye muhtaç olmamak için" evet güçlü durmalı, eksik yanlarımızı göstermemeliyiz.
Gücün bir sürü tanımı var kimi doğru kimi yanlış ama hayır her zaman güçlük olmak zorunda değiliz.
özellikle kadınlar olarak her zaman kendi ayaklarımızın üzerinde durabilmeliyiz 💝
Bir çeşit motive şeklidir. Başarılı öğrenciler olduğu sürece inanırım
İnsanız neticede her daim güçlü olmak.. fazla hayalperest
Güç narkozuna girmedim hicbir zaman... İnsanın mütevazi yapısına zarar verıyor o...
İnsan her zaman güçlü olamaz. Yeri geldiğinde güçsüz de olunmalı.
Bazen zayıf düşelim ki dost-düşman dediklerimiz belli olsun 🙂
Hayir, her zaman guclu olmak zorunda degiliz. Gucsuz olmakta cok insani.
Evet, en azından güçsüz zamanlarımızı belli etmemeliyiz
Evet inanıyorum güçlü hissettikce kendine güven de beraberinde geliyor
Hem hayat hem dünya hem bu ülke çok zor. Zayıflara gerçekten de yer yok.
Her zaman "farkında" olmak için çabalamalaba🤪 çabalamalıyız.
Her zaman güçlüyüz zaten sadece zaman zaman deşarj olmamız lazım.
Güçlü olmak zorunda kalmayacağı bir hayat yaşamalı insan..
Bazen de yıkılmamız gerek tekrar ayağa kalkmak için 😊
Evet çünkü düşenin dostu yoktur. İnsanlar düşene de bir tekme biz vuralım kafasındalar O yüzden güçlü olmak zorundayız.
inaniyorum evet guclu olmaliyiz cunku bize bizdeb baska kimse yardim etmez
İnanmıyorum robot değiliz sonuçta.
Inanıyorum ve bugün de hayatımda uyguladım bunu
Evet çünkü düşünce ayağa kimse kaldırmaz..
evet
güçsüze yer yok bu dünyada
Bence EVET günümüzde güç her şey
Bazı zaman diyerek tikel konuşmak daha mantıklı
Güclü degilsen de güclü görünmelisin
Hayat mottom...
İnsanız hiçbir zaman güçlü kalamayız
Bazen güçsüz olmalıyız ki önümüzde kim var görelim
Evet inanıyorum
bence herzaman bir erkek ile bir kız cinsel ilişkide olmalı
Başka şansımız var mı?
Hayır her zaman güçlü olamayız
Hayır
Acı gerçek inanıyorum
Evet inanırım
İnanıyorum
Evet inanıyorum
Tabikide
Hayır her zaman güçlü olamayız
Sonsuz inanıyorum
evet
