Hemşirelikten sonra tıp okumak mantıklı mı?

atandıktan sonra tıp okumayı düşünüyorum ama çalışma hayatı ve tıp nasıl gider bilmiyorum yapanlar var ve sanırım sosyal hayattan baya feragat ediyorlar (kazanmakta sıkıntım yok yks derslerim iyi )
Hemşirelikten sonra tıp okumak mantıklı mı?
Cevapla