30 yaşındayım, atama olmuyor. Çağrı merkezinde işe girsem mi?

30 yaşındayım kpss çalışıyorum ama olmuyo çalışamıyorum artık. Birde ömür boyu ders mi çalışcam hayata karışmak için geç kaldım. Ancak sadece çağrı merkezinde iş oluyo öyle bi işe girsem. Çıkınca da kurslara gidip sosyalleşirim daha ne kadar eve kapancam. Bıktım artık , napıyım?

30 yaşındayım, atama olmuyor. Çağrı merkezinde işe girsem mi?
Cevapla