30 yaşındayım kpss çalışıyorum ama olmuyo çalışamıyorum artık. Birde ömür boyu ders mi çalışcam hayata karışmak için geç kaldım. Ancak sadece çağrı merkezinde iş oluyo öyle bi işe girsem. Çıkınca da kurslara gidip sosyalleşirim daha ne kadar eve kapancam. Bıktım artık , napıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılNe var ablacım bunda bu kadar , isteyen plan yapan herkes yapar. iki ay kadar çalışarak seksen aldığımı biliyorum ama önce özgüven sonra inanç gerekiyor
114 Yorumla
Soran+1 yılBrn çok çalıştım ama düşük aldım. O yüzden inancım kalmadı artık
- +1 yıl
Ne diyon la
- +1 yıl
Eskrtlk ne alaka peki ben öyle bir şey göremedim yani şu an sadece konuşmak için konuşan biri gibi görünüyosun
- +1 yıl
Yahu içip mi geldin sks eskrtluk bu konunun neresinde yanlış mı yorum yaptm diye baktım ama yok
- +1 yıl
Puan olarak 80 kafayı çok yoruyorsunuz bu tür şeylere sonra bilinç altı sağda solda çığlık atıyor hahaha
- +1 yıl
Çok ve boş konuşan insan sevmemm
- +1 yıl
Kalabalık etme hadi la
Soran+1 yılBu çok komik olmuş yalnız 😂😂
En İyi Cevaplar
Kanka istediğin yerde işe gir en azından sigortan yatar emeklilik için bende bu sene deniyorum KPSS yi direk sınava girdiğim gibi başka işlere başvuru yapıcam çok zaman kaybettim bende hem daha mutlu olursun herkes atanacak diye bir şey yok
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
37Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yılİşe girebilirsiniz evet
00 Yorumla Aynı durumu yaşıyoruz ve durumunu gayet iyi anlıyorum
Sosyal hayata atılmak senin için daha iyi olacaktır01 Yorumla
+1 yılBence bir an evvel bir işe gir. Sigortan başlasın. Daha sonra başka işlere bakarsın.
00 Yorumla
+1 yılÇağrı merkezinde konuşurken erkeklerin yazdığı oluyor mu hiç?
konudan ayrı bir şey sordum ama
00 Yorumla
+1 yılEn azindan bir gelirin olur yine calismak istersen kpss calisirsin
00 YorumlaHergün para kazanmak varken niye kaybediyorsun günde bir yumurta bile kazansan kar gir bence
00 YorumlaBence bu yaştan sonra başka alternatif işler tercih etmelisiniz.
00 Yorumla
+1 yılBende fazla sosyal biri değilim. Arkadaş olarak konuşmak istersen takip edebilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGir tabi atama şu an var seçim var diye o da tercihler yapıldı ama girsen iyi olur
00 Yorumla
+1 yılİşçi alımı yapacak tarım bakanlığı ve sağlık bakanlığı 1 ay içinde takip et. Kpss şartı yok kura ile.
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıl kpss şartı yok
- +1 yıl
Adı üstünde 'işçi' kura ile alıyorlar.
Soran+1 yılTercih yaptım şimdi ama lisans mezunu için de kura ile olmaz ki
çok zor olduğunu söyleyeyim giren tanıdıklar 1 yıldan fazla duramıyor psikolojileri bozulup çıkıyorlar
05 Yorumla
Soran+1 yılKpss daha çok psikoloji bozuyo.. zaten psikoloji kalmadı artık
+1 yılPotansiyelin varsa sınavdan minimum 85 alıp atanmaya bak.
01 Yorumla
Soran+1 yılPotansiyelim yok
+1 yılTürkiye yüz yıl geriden geliyor yazık bu insanlar sürünüyor böyle hele ben lise mezunuyum
00 YorumlaCagri merkezleride genelde evde calistiriyo
02 Yorumla
Soran+1 yılYok ofiste bu
Çok üzücü bir durum Nerede yaşıyorsun
00 Yorumla
+1 yılNe mezunusunuz?
00 YorumlaHepimiz aynı dertteyiz mecbur bir iş yapmak gerek
00 Yorumlagir boş durmaktan iyidir atanırsan çıkarsın
00 Yorumla
+1 yılÇalışmaya bir yerden başlamalısın sonucta
00 Yorumla
+1 yılDogru karar beklemenin faydasi yok.
00 Yorumla
+1 yılistersen gel dertleşelim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence gir aile evi mi?
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılBekarsan yap
Bankaya gir
02 Yorumla
Soran+1 yılOnda da kpss isteniyo
+1 yılBölüm ne
00 Yorumla
+1 yılBoş durmaktan iyidir
00 YorumlaGir biyerden basla
00 Yorumla
+1 yılBölüm ne
00 Yorumla
+1 yılGirr.
00 Yorumla
+1 yılBoş durmaktan iyidir
00 Yorumla
+1 yılEe gir çalış sen de.
00 Yorumla
+1 yılDeneyebilirsin
00 Yorumla
+1 yılNe mezunusun
00 Yorumlaİnternetten dolar kazansana
00 YorumlaGeç bile kalmışsın gir bı ise çalış
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbölümünüz nedir acaba
02 Yorumla
Soran+1 yılSosyal hizmet
Cevap sahibi+1 yıl4 senelik mi?
+1 yılGir tabi
00 Yorumla
+1 yılolur
20 Yorumla
+1 yıltabiki
00 Yorumla
+1 yılNe okudun
00 Yorumla
+1 yılBı yerden basla
00 YorumlaBaşka çaren var mı?
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 30 yaşındayım, atama olmuyor. Çağrı merkezinde işe girsem mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer