İnsanlar neden başarılı kadınları aşağıya çekmeye çalışıyor?

Mütevazı da olsan fark etmez. İnsanlar hep başarıyı kucumsuyolar. Basarılı erkekler de kendi cinsleri tarafindan kucumseniyor tabii ki. Ama kadın başarılı oldu mu topyekün değişik konuşmalar davranışlar. Neden?
Acaba kadınlar başarıyı daha mı göze sokuyolar? Bu arada erkeklerle bir derdim yok. İyi ki varsınız fakat bu hayatın gerçekleri. Bunlardan nasıl korunabiliriz?
İnsanlar neden başarılı kadınları aşağıya çekmeye çalışıyor?
Cevapla