Her gün zorla işe gidip saatlerce mutsuz oturuyorum. Gerginim, bırakamıyorum, evden freelance ne yapabilirim?

6 senedir aynı işi yapıyorum (muhasebe) o kadar bunaldımki hergün zorunlu olmak 7 de yola çıkmak, istediğim zaman istediğim özel işimi yapmaya gidememek, bazen evde olmaya o kadar ihtiyacım oluyorki, şu an okullar tatil evde misafir var kardeşim geldi, ben onu bırakıp işe geldim. Zoruma gidiyor. Ama bi şekilde azda olsa para kazanmam gerekiyor. Bıraksam ne yapabilirim serbest şekilde. Çok bunaldım hapishane hayatı yaşıyorum sanki. Eve gidiyorum evde de bir sürü iş, bi anda uyuyorum bi anda sabah olmuş tekrar işteyim. Bazen wc gidip ağlıyorum ölüyorum sanki burada. Hiç iyi değilim artık.

Her gün zorla işe gidip saatlerce mutsuz oturuyorum. Gerginim, bırakamıyorum, evden freelance ne yapabilirim?
Cevapla