6 senedir aynı işi yapıyorum (muhasebe) o kadar bunaldımki hergün zorunlu olmak 7 de yola çıkmak, istediğim zaman istediğim özel işimi yapmaya gidememek, bazen evde olmaya o kadar ihtiyacım oluyorki, şu an okullar tatil evde misafir var kardeşim geldi, ben onu bırakıp işe geldim. Zoruma gidiyor. Ama bi şekilde azda olsa para kazanmam gerekiyor. Bıraksam ne yapabilirim serbest şekilde. Çok bunaldım hapishane hayatı yaşıyorum sanki. Eve gidiyorum evde de bir sürü iş, bi anda uyuyorum bi anda sabah olmuş tekrar işteyim. Bazen wc gidip ağlıyorum ölüyorum sanki burada. Hiç iyi değilim artık.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bu kadar sıkılıyorsan kendini buna mahkum etme çünkü böyle nereye kadar gidebilir ki. Evden çalışabileceğin işlere odaklan illa ki bulacağını düşünüyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim bulmaya calısacağım bir iş
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe kadar kaba saçma bir yorum kim neyi savundu ne biliyosun evliyim ayrıca eşimde emniyet personeli durumumuz mı kötü sanıyosun ondan mı çalısıyorum sanıyosun. Okudum ben evlenmedim gidip. Bu yorumuna göre evlisin bu durumda çalışmak zorunda değilsin neden bu kadar yıpratıyorsun kendini. Ama son cümlen kafa karıştırıcı okudum ben evlenmedim gidip demek evli değilsin mi dernek? Ayrıca bu işi yapmış biri olarak bu duruma 5 yıl dayandım ve bu 5 yıl da ful aynı yerde çalışmadım aynı kişiler aynı yüzler beni bir süre sonra sıkıyor hep yıllarca aynı işyerinde çalışabilenleri hiç anlamadım bu yüzden 5 yıl boyunca ortan değişikliği yaptım en sonunda bu hayat değil yeter deyip kendime zaman kalmadığı ev iş evdeki dışarıdaki isteki işler beni yordu sadece haftanın Pazar gününe tüm işin yığılması ve benim bunların altında eziliyor olmam yetti ve bıraktım. Hemde çocuk çoluk ev geçimi benim üstüme olduğu halde. Sonuçta işi bıraktım part bir işte çalışıyorum muhasebe değil evet parası az ama en azından geziyorum her yere yetişiyor üstüne kafa dinliyorum istediğim herşeyi yapıyorum. Yani her şey çok para değil az para ile geçiniyorum ama en azından hayatımı yaşıyorum önceden oturup bir kahve içemediğimi fark ettim. Olduğu kadar yeter parayı ona göre harcarim lüks lazım değil diyorsan sende yap ama anlamadığım bu kadar saçma sıkı yönetim gibi işyerinde neden devam ediyorsun başka her yerde de aynı işi yapabilirsin her zaman değişiklik iyidir işsiz kalırım diye korkmamak gerek bir yerden başla
15 Yorumla
Soran+1 yılMerhaba zaman ayırıp yorum yaptığın için teşekkür ederim, evliyim eşim emniyet personeli, parasal olarak durumumuz normal. Sadece bende okudum işsiz kalmaktan korkuyorum biraz, part time iş bulabilir miyim diye merak ediyorum, cocuk yok evde tek başıma olacağım. Ayda 8 10 bin bile kazansam bana yeter, yeterki kafamı oyalayacak bişey olsun
Cevap sahibi+1 yılOkul servislerinde çalışıyorum ben ve eşim de yok ev geçimim var yıllardır benim başımda. Parası senin istediğin kadar da yok ama ben böyle huzurluyum, senin işin daha kolay eşin var bu yüzden hiç düşünme evdeki işlerde bu parayı bulamazsin incik boncuk gibi şeyler de yaptım ama bu iş benim için en iyisi İstanbul gibi yerde yasiyor şehri geziyorum her fırsatta, tam zamanlı kölelik düzeni işin canı cehenneme.
Soran+1 yılAllah yardımcınız olsun inşallah
Cevap sahibi+1 yılBu arada 5 yıl boyunca her işi bıraktığımda bir süre iş aramayıp dinlendim ya da bu işe geçtim biraz muhasebe biraz bu iş ikinci işim oldu ondan buna bundan ona geçtim ama 5 yıl dayanabildim. Bu dünyaya çileye gelmedim ki hayatım zaten doğuştan komple çile ama birde kölelik düzeni iş çilesini koparıp attim. Böylesi daha iyi hayatımdan kim sıkıntı çile yaratıyor ise hemen şutladim ailemi bile şimdi çocuklarım dışında kimsem yok herkesi sildim ama en azından huzurluyum değdi, tavsiye ederim ki yine söylüyorum senin durum benden çok daha kolay eş var çocuk yok, sen kendine eziyet ediyorsun kimse değil
Soran+1 yılBiraz borcum var onları ödeyeceğim sonra bir dakika bile durmayacağım, evden işe gidiyorum bir de ev işleri duş vs kendime asla gelemiyorum bir bakıyorum sabah oldu tekrar o cehennem işe gidiyorum ama dediğim gibi planladım maximum temmuzda bırakıcam işi
Yapılan yorumları ve onlardan bir kaçına yazdığınız yorumları okudum. Eğer mazeret izni, yıllık izin vb gibi izin haklarınızı kullanamıyorsanız bu izinlerin parasal karşılığı varsa ücretini alın. Bir de eve ek olarak dosya götürmenizi mesai saatiniz dışı iş yaptırıyorlarsa mesai ücretini alın. Bunların hiç biri olmuyorsa şikayet hakkınızı kullanın.
00 Yorumla
+1 yılİş hayatı üç aşağı beş yukarı böyle bir şey. Bu bir yaşam tarzı ve geçinmek için sürdürmek zorundasın ne bekliyorsun ki? Bu duruma düşmemek çok umrundaysa eğitimine ve kariyerine doğru düzgün yön vermeye ne dersin? İş işten geçtikten sonra ağlamanın faydası yok.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
9Cevap
+1 yılHepimiz genel olarak zaman zaman bu dönemlerden geçiyoruz bence bir hafta izine çık kafayı bi resetle
111 Yorumla
Soran+1 yılİsin vermiyorlar yılsonu senebaşı yok bayram sürekli izin vermemek için bahane buluyorlar
- +1 yıl
Öyle birşeye hakları yok hastalar mı bunlar
Soran+1 yılHastalar şizofrenler ruh hastaları
- +1 yıl
O zaman sen bi rapor ayarla mecburen gıkları çıkmayacak
Soran+1 yılGülme ama rapor almak yasak
- +1 yıl
Yok daha neler küfredecektim az kalsın yahu amele muamelesi bile görmüyosun tabiri caizse
Soran+1 yılŞikayet ne güzel söylüyorsun, şikayetten sonra orada kalamazsın evet mobing yapılıyor, şikayet ettiğinde çantanı alıp gitmen gerekiyor güçlüler orada kalmaya devam edemezsin. Çıkacağım inşallah başka bir yol bulacağım
- +1 yıl
Ben de işte duramayacağınızı biliyorum. Ama siz çıktıktan sonra başka birini işe alacaklar ve bu döngü aynen devam edecek. En azından işten çıkmadan önce şikayet şansınızı deneseniz olmaz mı? Kimse mobing uygulanmayı hak etmez ama güçlüler diye de sessiz kalmak çözüm değil...
Soran+1 yılTüm planlarımı yaptım temmuzda ayrılıcam işten borcum vs var halledicem şikayette edicem sessiz sedasız cıkıp gitmiycem teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılModernizim diye diye kadın erkek eşitliği isteyip durdunuz, alın size eşitlik.
Gerçi sizin feminizminiz zengin koca bulana kadar sürüyor.
Keriz, zengin bir koca bul da iş hayatının saçmalıklarından kurtul bari
02 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar kaba saçma bir yorum kim neyi savundu ne biliyosun evliyim ayrıca eşimde emniyet personeli durumumuz mı kötü sanıyosun ondan mı çalısıyorum sanıyosun. Okudum ben evlenmedim gidip.
Cevap sahibi+1 yılİyi eşin varsa ve çalışma hayatından yıldıysan hiç değilse bir süre işten ayrılmayı dene.
+1 yılbende muhasebeciyim. Sonuçta idari personelsin istediğin zaman izin alıp istediğin zaman çalışabilirsin.
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle olduğunu mu sanıyorsun bu yazdıklarımdan, hastanede yattım refakatçi olarak eşim için onda bile senelik izin işe gelmeme muhabbetleri yaptılar..
Soran+1 yılÇalışanların 120 130 güne ulaşan senelik izinleri var vermiyorlar kullandırtmıyorlar max 3 gün verıyor
Soran+1 yılİstemeyen kapı orada çıksın diyor
- +1 yıl
İzin vermeseler de ücretini al. işyerin sıkıntılı senin. hangi şehirdesiniz.
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadınların işi zor ev işi yıpratıyor erkeklere sorsan kadınların hayatı kebab
10 YorumlaAynı durum ya nefret ettim iyice
11 Yorumla
Soran+1 yıl:((((
Gizli Üye(25-29)+1 yılİş yerine söyle seni ücretsiz izine çıkarsın 6 ay 6 ay boyunca işsizlik maaşı alırsın 10000₺ civarında
00 Yorumlaİş değişikligi yapabilirsin evde yapabileceğin alıp satmak olur elbise tarzı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHep aynı durumdayız be 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️ nolcak böyle bilmiyorm
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAl benden de o kadar ya bırakasım var işi ama sonrası çok karışık bu sene için
00 YorumlaNe istiyorsun peki
02 Yorumla
Soran+1 yılAçıklamada yazıyor oku
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Her gün zorla işe gidip saatlerce mutsuz oturuyorum. Gerginim, bırakamıyorum, evden freelance ne yapabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer