Evin ordaki pastanede garson aranıyor oraya gidicem ama hiç yapmadım öyle bi iş yani çok istiyorum ama aşırı fena korkuyorum tavsiye verir misiniz
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Stresli olmayın yeter başarırsınız
Daha önce yapmadıysan işe almazlar
Tecrübeli birini arıyorlardır
Ya alırlarsa
Aldi farzet ona göre yorum yap
Mal seni bosbos yorum yapion puan icin
KS deki mavililerin %65 i maldır. ya xper kazanmak için ya da yürümek için yazarlar. boş ver sen bu geri z*kalıları. Her b*ku bildiğini sanarlar ama gerçek cahil gerçek görgüsüz onlardır.
Korkacak bir şey yok, bir haftaya ayak uydurursun zaten.
Neden korkuyorsun sonuçta ekmek parası ile calisiyorsun
gelecek müşterilerden mi korkuyorsun :=
Becerememekten
beceremeyecek nesi var ki
Bilmem karıştırırım yapamam falan hiç yapmadığım için ondan
yaparsın bişi yok
İyi o zaman
Biraz daha motive etsene
ya motive edilecek bir iş değil ki , belki de dünyanın en basit işi
Öyle mi
öyle tabi, güler yüzlü ol ama, yoksa kovulursun
Olurum tamam
kolay gelsin o zaman , bide hayırlı olsun işin
Olursa inş sağ olll
istedikten sonra orası olmazsa başka yer olur. garson çok arayan var her yerde
İyi ssüper o zaman sağ ol
sende sağol melek
Rıca ederm
Neyden korkuyosun en fazla kovarlar
Ya bu ne biçim yorum ben diyorum korkuyorum yapmadım hiç stresliyim sen gdip benim stresimi arttırıyosun
Artmasın rahat ol hangi şehirdesin
İstanbul
20milyonluk şehir 500 tane iş bulursun
Öyle mi bunu yapabılır muyım sence kücük bi cafe pastane böyle
Neden yapamıyasın rahat ol, yapamazsan en kötü tecrübe olur özgüvenin olsun
Özgüven yok evet...;(((
Ondan korkuyom
Sakin ol, neden endişeliyosun ki
Bilmiyom kı
Niye
Konuşuruz stresini alırım
Çok yoğun bir yer mi? Bence zorluğu yoktur.
güler yuzlu ol güzel giyin kibar konuş bukadar
O kadar mı iyi o zaman
tabi bukadar basit nasıl yoğun bir pastanemi
Bilmem yani çok aşırı yogun degil
he oyle ise daha rahat olursun
Tm
İyi sağol
Aslansın yaparsın 😊
Yaparsın ya korkma