Bizim sınıfta 55 yaşında okuyan kadın bile vardı hatta dereceyle bitirmişti. 40 yaşından sonra atananlar bile var. Belki de yaşadığın bu hayatın 2-3 katını yaşayacaksın. O yüzden geç değil
Okumaktan cok kazanmak lazim milyonlarca insanlarla yarisip ne okusam ki demek yanlış kazanabilmek önemli maalesef ülkede istediğini yapabilmek icin emek lazım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ömür dediğin 70 - 80 yıl
4 yıl okusan, yaş 30 olacak
Okumayıp napacan, geri kalan 40 - 50 sene hangi işi yapacaksın
Oda doğru
Hiçbir şey için geç değil… aynı zamanda okurken staj vs de deneyebilirsin belki, mesleki deneyim falan olur çözüm odaklı ve kararlı ol yeter ki.
Genel olarak tercih etmem hangi dersin öğretmeni olacağına bağlı sözel dersler hiç atanamıyor sayısalsa atanması daha kolay
Okuma geleceğini yakma
Neden yaaa
Atama yok ücretli öğretmen sayısı kadroluyu geçiyor yıl içinde değmez başka bölümler bul
Ya 4:5 seneye düzelir
Ücretli öğretmenlik nedir araştır bulamazsan sana özelden anlatayım
İyide hep böyle devam etmezki devran ya
Neden etmesin? Hükumet değişmiş olsa bile bu kadar mezunu eritmek kolay değil
çok istiyorsan oku tabiki.
26 geç değil mi ya?
Bizim sınıfta 55 yaşında okuyan kadın bile vardı hatta dereceyle bitirmişti. 40 yaşından sonra atananlar bile var. Belki de yaşadığın bu hayatın 2-3 katını yaşayacaksın. O yüzden geç değil
pilates hocasıyım ben
Ben öğretmenlik sordum pişatesi sormadım
Pilatesi
okunmaz gec kaldın
Sağol
Öğretmenlik yapılacak bir meslek değil
Niye yav
Yeni mezunlar iş bulamıyor sen 35 yaşında nasıl bulacaksın
Kolejler arıyor ya
Asgari ücretin yarısına çalıştırıyor evet
Öğretmenliğin iyi bölümünü oku
Nasıl
Yani alımı çok olan bölüme git
Onlar hangiler ben yetenek ile alan bölümlere gidicektim ama sporla ilgili beden hocalıgı falan
Besyo eskisi kadar alım olmuyor maalesef
Siz öğretmenmisiniz
Evet
Ne öğretmeni hocam
Beden eğitimi öğretmeni eğer aklına takılacak birsey olursa sorabilirsin
Gerçekten mi? Ahahahahahhah çok iyi
Besyoda kolejlerde calısırım olmadı dedim
Mantıklı olmazmı
Olur yardımcı olurum
Kolejler cok para veriyor sanki
Vermiyorlar mı
Bir işi arastirmadan yapmaya kalkmak hüsranla bitirir , ogretmenlik mesleği hem devlet hem özel sektör de bitik
Çok açık bar diyorlar
Var
Kim diyor? Ben ogretmenim hic bir bölümde cok acik diye bir sey yok önüne gelen laf söylüyor bilgi kirliliği yapıyor
Ne öğretmenisiniz acaba?
Ozel eğitim
Twitterda falan görüyorum. Hatta ilkokula beden resim müzik gelicek diyorlar
Özel eğitimin ataması iyi
Tek açığı cok olan ozel eğitim diger branşlar bitik
Beden düşünüyordum bende
22 bin kisi sinava girdi bu sene 700 kusur kontenjan verildi nasil atanacaksin sence? Bedenin ozel kolej vs de bos yeri yok ayrica
Ne okusam ki o zaman
Okumaktan cok kazanmak lazim milyonlarca insanlarla yarisip ne okusam ki demek yanlış kazanabilmek önemli maalesef ülkede istediğini yapabilmek icin emek lazım
Beden düsündüm bi
Cok zor
🙏
Teşekkür ederm
Kpss mı girecen
geç değil
Branşa bağlı
Nerede yaşıyorsun
Bustedd
Tepki şu "ya nasıl biliyor abi cildivcam awk"
nE
Kfkskksks cildivvvvv jsjsjjs
Öğretmenler günün kutlu olsun cin kdjdjd