Kariyerim var yüksek lisans yapıyorum her zaman kendimi geliştirmeye çalışıyorum ama asgari ücretli çalışan birini reddettim diye egoist oluyorum anormal olan ben miyim onlar mı 🤣 çocuklarım rahat yaşasın istiyorum ona rol model olacak idealleri olan babası olsun istiyorum çok mu (kariyer+karakter olanlar da kapılmış hep karaktersizler dolanıyor piyasada)
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKariyer ne?
Bir sanatkar ya da zanaatkar (araba tamircisi de olur marangoz da) işini çok iyi yapıyorsa bence beyaz yakalı bir bordro mahkumundan çok daha iyi bir kariyere sahiptir.
Bugün aldığın maaşla kendi değerini belirliyorsan yarın seni o işten çıkartırlarsa kendini nasıl tanımlayacaksın acaba?
İkiniz de plaza kuşu olarak evlenip aynı ay işten atılsanız ne yapacaksın acaba?
01 Yorumla
Soran+1 yılVasıflı bir işinin olması kariyer bir konuda kendini geliştirmen
En İyi Cevaplar
+1 yılBeyaz yakalılar kariyer, karakterli, asgari ücretliler kariyersiz ve karaktersiz öyle mi?
Senin gibi kezolara yağmurlu hava da su vermem. Okumamış ama deden varlıklı bir kekoya bile para için gidecek basit bir tiyniyet05 Yorumla
Soran+1 yılİşte tam olarak bundan bahsediyorum. Anlaşamıyoruz çünkü okuduğunu anlamıyorsun.
- +1 yıl
Okuduğumu gayet iyi anladım. Kariyer dediğin üstüne beyaz gömlekten çok daha fazlası. Benim için iyi bir marangozun el işlemesiyle yaptığı masadan daha kariyerli değilsin bebeğem 😏
Soran+1 yılBak canım tercüme edeceğim burada şunu söylemek istedim kariyerli ve karakterli olanların hepsi kapıldı kariyerli ama karaktersizler dolanıyor etrafta. Ama karakteri olsa bile asgari ücret ile çalışan kendini geliştirmeyen biriyle olmaz. Çünkü çocuklarıma rol model olsun ve sıkışıklık içinde yaşadığımız bir evlilik olmasın. Asgari ücrette çslışanlara karaktersiz demedim yani. Etraf karaktersiz ama kariyerli olanlarla dolu ikisi de olanlar evli dedim. Tabiki bir insan kendisini bir işte geliştirebilir önemli olan bir insanın kendini geliştirmek için uğraşması. Amacı asgari ücret ile günü geçireyim olmamalı. Ayrıca baba ya da dede parası yiyen bir keko benim için iyi bir baba statüsünde değil istediği kadar zengin olsun ve inşallah senin vereceğin suya muhtaç olmam.
- +1 yıl
Yazdığını anladım bebeğem boşa uğraşma. Benim söylemek istediğim, asgari ücretli insanların yaşadığı sıkıntının aynı zamanda sınıf olarakta aşağıda gören insanlar yüzünden hafife alınması
Soran+1 yılYoo ben sınıf olarak aşağı görmüyorum ama imkanları olmayanları hariç tutarsam bir insan çabalarsa kendini geliştirebilir bir meslekte geliştirir yine geliştirir. Kuzenim İstanbul'da bir günlüğüne garson olarak işe girdi ve 1000₺ aldı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
8Cevap
+1 yılDul ölecekler listesine 1 kişi daha ekleyelim.
02 Yorumla
Soran+1 yılBekar
- +1 yıl
Tüh yanlış yazmışım Allah beni kahretsin
Yoo isteyebilirsin. Ha bulursun bulamazsın o ayrı bir konu ama istemekte sorun yok :D
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır değil, herkesin bir seçim hakkı vardır. Mesela benim de var, onun da.
00 Yorumla
+1 yılHaklısın davul bile dengi dengine ayrıca ilişkide kadının fazla kazanması erkek için ezici bi durum
00 YorumlaHayir tabi ki doğrusu bu zatenn
00 YorumlaTabiki reddetmen daha doğru olacaktır
00 YorumlaGayet normal
00 Yorumla
+1 yılGayet normal
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Kariyerli bir kadının kariyerli bir adam istemesi çok mu anormal?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer