Kariyerli bir kadının kariyerli bir adam istemesi çok mu anormal?

Kariyerim var yüksek lisans yapıyorum her zaman kendimi geliştirmeye çalışıyorum ama asgari ücretli çalışan birini reddettim diye egoist oluyorum anormal olan ben miyim onlar mı 🤣 çocuklarım rahat yaşasın istiyorum ona rol model olacak idealleri olan babası olsun istiyorum çok mu (kariyer+karakter olanlar da kapılmış hep karaktersizler dolanıyor piyasada)

Kariyerli bir kadının kariyerli bir adam istemesi çok mu anormal?
Cevapla